بنیاد مستضعفان ۴۳هزار بسته معیشتی و نقدی در خراسان شمالی توزیع می‌کند

بجنورد- ایرنا- رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: این نهاد حمایتی ۲۴ هزار بسته نقدی و ۱۹ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید پرویز فتاح عصر پنجشنبه در نشست جمع‌بندی نتایج سفر به خراسان شمالی اظهار داشت: بعد از بازدید از مناطق محروم این استان در نهایت تصمیم گرفته شد تا ۲۴ هزار بسته نقدی به ارزش ۱۲ میلیارد تومان بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان های شیروان و مانه و سملقان آن توزیع شود.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۹ هزار بسته معیشتی با همکاری سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی به رعایت عدالت در مناطق محروم استان توزیع می شود.

فتاح عنوان کرد: بنیاد مستضعفان ماموریت توانمندسازی مناطق محروم خراسان شمالی را با جدیت دنبال می کند و امسال نیز گام دوم کمک رسانی به مناطق محروم را انجام می دهد و سعی داریم تا با اهدای کمک‌های بلاعوض است و تعهدات بنیاد علوی در اجرای طرح های نیمه تمام چهره محرومیت را از این استان پاک کنیم.

وی خاطرنشان کرد بنیاد مستضعفان تعهدات لازم برای افزاش طرفیت و نوسازی کارخانه قند و بهنوش شیروان داده است و  ضمن اینکه زمینی با مساحت ۲۴ هزار متر مربع  و دارای پروانه تجاری و اداری را در اختیار طرح نهضت ملی مسکن این شهرستا قرار داده‌ایم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: در سفر به شهرستان مانه و سملقان نیز طح‌های نیمه تمامی را برای مشارکت پیشنهاد شد و از این پروژه ها حمایت مالی خواهیم کرد و از محل تبصره ۱۶ و بانک سینا نیز اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح های اشتغالزایی این شهرستان توسط بنیاد مستضعفان هزینه می شود.

لزوم ورود بنیاد مستضعفان به دو طرح آبرسانی

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه گفت : طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی سد شیرین دره به ۶۷ روستا در شهرستان مانه و سملقان و مجتمع آبرسانی دیگر در شهرستان بجنورد نیاز به ۱۹۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که نیازمند کمک بنیاد علوی است.
 محمد پاکمهر افزود: بنیاد مستضعفان می‌تواند در این طرح های آبرسانی مشارکت کند تا استفاده مردم این منطقه محروم از نعمت آب شرب برآورده شود.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سفر ۲ روزه به خراسان شمالی، از کارخانه قند شهرستان شیروان، مجتمع آبرسانی حسه گاه و مرکز جامعه خدمات سلامت روستایی خرتوت در شهرستان مانه و سملقان بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha