۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۵۲
کد خبر: 84751392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان : اصناف متخلف قرچک بیش از ۱۶میلیارد ریال جریمه شدند

قرچک - ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار مصرف و شناسایی واحدها متخلف، اصنافی که در توزیع کالاهای اساسی مرتکب تخلف شده بودند بیش از ۱۶ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دوستی‌نژاد روز جمعه در جریان بازدید از نحوه توزیع کالاهای اساسی در شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بر بازار مصرف از روز یکشنبه  هفته گذشته در مناطق مختلف قرچک آغاز شد و در بازرسی از ۳۷۰ واحد صنفی، ۷۵ واحد متخلف شناسایی شده و برای متخلفین ۱۶ میلیارد ریال جریمه صادر شد.

وی همچنین از پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در شهرستان قرچک خبر داد.در بازرسی به عمل آمده از یک منزل مسکونی، هزاران قلم برنج، ماکارونی و روغن کشف و تمامی این امول برای توزیع بین مردم توقیف و برای فرد متخلف ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال پرونده تشکیل گردید.

دوستی‌نژاد اظهار با تأکید بر لزوم نظارت دقیق بر فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهرستان گفت: در بازرسی از یک فروشگاه زنجیره‌ای ۴۵ تن شکر که با قیمتی بالاتر نرخ مصوب توزیع می‌شد کشف گردید و برای این واحد ۶۳۰ میلیون ریال جریمه صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک همچنین از کشف انبار بزرگ احتکار شکر در یکی از مناطق قرچک و صدور جریمه یک میلیارد ریالی برای آن خبر داد.

وی با اشاره به استمرار طرح نظارت بر بازار مصرف گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار مصرف با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاروزی، بسیج اصناف، اتاق اصناف، تعزیزات حکومتی، دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان در حال اجرا است و تا ایجاد آرامش در بازار مصرف همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب قرچک تأکید کرد: بر اساس قانون در صورت احتکار، گرانفروشی و عدم عرضه کالا، واحد متخلف پلمب و برای متخلفین جرائم سنگین و در برخی از موارد حبس در نظر گرفته می‌شود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha