۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85446713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سال گذشته ۶۹۸ واحد صنفی متخلف در قرچک شناسایی شد

۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۰۰
کد خبر: 85446713
سال گذشته ۶۹۸ واحد صنفی متخلف در قرچک شناسایی شد

قرچک - ایرنا - معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری شهرستان قرچک گفت: سال گذشته با اجرای پنج هزار و ۳۴۲ مورد بازرسی، ۶۹۸ واحد صنفی و نانوایی متخلف در قرچک شناسایی و اعمال قانون شد.

مجید قیصرپناه روز سه‌شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان قرچک و با همکاری فرمانداری، اتاق اصناف، اداره صمت، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات، بسیج اصناف و پلیس اماکن از چهار هزار و ۱۶ واحد صنفی مستقر در شهرستان قرچک بازرسی به عمل آمد.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۱۰ هزار واحد صنفی در شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: با اجرای این تعداد بازرسی، ۵۲۳ واحد صنفی متخلف شناسایی شده و برای این واحدها پرونده تخلف تشکیل و به اداره تعزیرات معرفی شدند.

این مسئول افزود: با بررسی وضعیت تخلف این واحدها، در مجموع ۶۹۲ میلیارد و ۱۰۴ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۱۰۰ ریال جریمه در نظر گرفته شد.

قیصرپناه همچنین از اجرای یکهزار و ۳۲۶ مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان قرچک خبر داد.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح، ۱۷۵ واحد نانوایی متخلف با عناوین کم فروشی، گران‌فروشی و فروش اجباری شناسایی شدند که برای این متخلفان پرونده تعزیراتی به ارزش ۲ میلیارد و ۳۵۹ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۱۰۰ ریال تشکیل شد.

معاون فرماندار قرچک افزود: در حال حاضر ۱۵۸ واحد نانوایی با آرد نوع اول، ۱۰۳ واحد نانوایی با آرد نوع ۲ و ۴ واحد نانوایی آزادپز مشغول فعالیتند که از این تعداد، ۲۱۶ واحد شهری و ۴۹ واحد روستایی است.

قیصر پناه با اشاره به توزیع اقلام تنظیم بازار در شهرستان قرچک طی سال گذشته گفت: در سال گذشته ۵۰۰ تن برنج هندی، ۱۱۰ تن برنج پاکستانی، ۶۳ تن برنج تایلندی و ۹۰ تن برنج هُمامی در مناطق مختلف شهری و روستایی قرچک توزیع شد.

وی همچنین از توزیع ۵۴۸ تن شکر خانوار، ۲۰ تن شکر قنادی، ۳۰۶ تن مرغ منجمد، ۳۰۰ تن مرغ گرم، ۱۰۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۵۰ تن گوشت قرمز تازه طی سال گذشته در قرچک خبر داد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha