۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲
کد خبرنگار: 2110
کد خبر: 84751422
T T
۳۴ نفر

برچسب‌ها

قانون اصلاح ارزی ریشه فساد را در جامعه می خشکاند

سنندج-ایرنا: فرماندار شهرستان سروآباد گفت: قانون اصلاح ارزی کشور به نفع مردم جامعه است و باعث ریشه کن شدن فساد و ایجاد عدالت در جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن زارعی قبل از آغاز خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد با اشاره به یانون اصلاح ارزی اظهار داشت: اجرای این کار به نفع مردم و جامعه بوده و سود آن به جیب مردم بر می گردد.

وی افزود: دولت با اجرای این کار قصد دارد سود حاصل از آن را به مردم برگرداند و از اختلاس و فساد و خروج ارز و کالاهای اساسی مردم به خارج از کشور به صورت قاچاق جلوگیری کند.

فرماندار شهرستان سروآباد یادآور شد: حذف این قانون این روزها به بحث داغ کشور و خارج کشور تبدیل شده و رسانه‌های غربی با بزرگنمایی این کار قصد دارند وضع کشور را آشفته کنند و مردم را تحریک به فتنه و آشوب کنند.

وی ادامه داد: انبارهای دولت پر از کالاهای اساسی مردم است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد ولی متاسفانه عده ای فرصت طلب با ایجاد حاشیه و تحریک مردم قصد دارند وضعیت جامعه را آشفته کرده و سود به جیب خود بزنند.

زارعی ادامه داد: دولت با جراحی اقتصادی قصد دارد سود واقعی از حذف ارز را به خود مردم بدهد و از فساد و اختلاف و تضاد طبقاتی جلوگیری کند و به مفسدان اقتصادی اجازه ندهد به اقتصاد جامعه لطمه وارد کنند و از سختی و فشار بر مردم جامعه جلوگیری کند.

وی افزود: این قانون باید چند سال پیش اتفاق می افتاد اما نیاز به کار کارشناسی و برنامه ریزی های دقیق داشت که در دولت دکتر رییسی با کار کارشناسی و انجام برنامه ریزی های دقیق و حساب شده این کار انجام شد و نتایج مثبت و مزایای آن در چند ماه آینده برای همگان مشخص می شود.

فرماندار شهرستان سروآباد اضافه کرد: حذف ارز ترجیحی به مانند افزایش قیمت بنزین نبود که یکباره اتفاق افتاد و حتی خود رییس جمهوری هم اظهار داشت که از آن خبر نداشته است اما دکتر رییسی قبل از اجرای این طرح در رسانه ملی به صورت زنده اعلام کرد که قصد دارد جراحی اقتصادی کند و از اول اجرای این کار یارانه مردم را ۱۰ برابر افزایش داد.

وی تاکید کرد: مردم به یقین بدانند که مشکلی در تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز وجود ندارد و برای تهیه کالاهای اساسی در فروشگاه ها صف های طولانی تشکیل ندهند و مطمئنا در چند روز آینده وضعیت بازار به حالت عادی برخواهد داشت و همه اقلام و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به وفور در بازار عرضه می شود.

قانون اصلاح ارزی ریشه فساد را در جامعه می خشکاند

فرماندار سروآباد اضافه کرد: مردم به یقین بدانند که سود حاصل از قانون در آینده ای نزدیک عاید خود مردم می شود و افسوس می خوریم که چرا این طرح خیلی زودتر اجرا نشده است چون دولت دکتر رییسی عزم خود را برای ریشه کن کردن فقر و فساد و تضاد طبقاتی به کار بسته است و همانطور که دکتر رییسی در رسانه ملی اعلام کرد مردم خط قرمز دولت وی است و باید مشکلات و کمبودها و فشارهای اقتصادی از دوش مردم برداشته شود که به یاری خداوند متعال این مهم در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد.

در ادامه به نقش مردم اشاره کرد و افزود:‌مردم ولی نعمتان نظام و انقلاب اسلامی هستند و امروز وظیفه مسوولان نظام است که قدردان آنها باشند و تاریخ نشان داده است که هر جا مردم حضور داشته باشند مشکلات برطرف شده و هر کجا که مردم حضور نداشته باشند مشکلات چندین برابر شده است.

زارعی یادآور شد: حضور مردم باعث شد سلطنت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله رژیم طاغوت نابود شود و این نشان دهنده حضور مثبت و سازنده مردم در صحنه است و این مردم بودند که انقلاب اسلامی را پیروز کردند و امروز این انقلاب به خاری زهرآلود در چشم دشمنان شده است.

وی ادامه داد: از مردم فهیم و باشرف و غیور شهرستان سروآباد تقاضای همراهی، همدلی و همفکری را داریم و از آنها می خواهیم که در توسعه و رونق شهرستان سروآباد ما را یاری دهند و مسوولان را از خودشان بدانند.

فرماندار شهرستان سروآباد بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: حفظ احترام و تکریم ارباب رجوع وظیفه مسوولان و مدیران شهرستانی است و در جلسه شورای اداری تاکید شده است که به مشکلات و درخواست های مردم توجه ویژه شود و هیچگونه سهل انگاری و کم کاری پذیرفته نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha