۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84752329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته امداد خراسان شمالی بیش از یک میلیون سبد معیشتی و غذای گرم توزیع کرد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت:یک میلیون و ۱۵۹ هزار پرس غذای گرم، سبد معیشتی و افطاری ساده بین نیازمندان استان در ماه مبارک رمضان امسال توزیع شد.

مجید الهی راد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش بسته های توزیع شده ۴۱ میلیارد و ۶۱۶  میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد حدود ۳۱ هزار بسته سبد معیشتی است گفت: ارزش این بسته ها بیش از ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود که با همکاری کمیته امداد، خیران مراکز نیکوکاری و توسط خیریه ها و سازمان ها توزیع شد.

وی همچنین میزان اطعام نیازمندان از طریق پخت غذای گرم در ماه رمضان امسال را حدود ۷۸۲ هزار مورد عنوان کرد و افزود: این تعداد غذا از طریق ۱۴۳ آشپزخانه و با همکاری بیش از دو هزار و ۲۸۰ نفر نیرو داوطلب استان انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ارزش غذاهای توزیع شده نیز ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که با همکاری خیران و نیکوکاران تهیه و توزیع شد.

الهی راد همچنین تعداد افطاری ساده توزیع شده بین نیازمندان را ۳۴۶ هزار مورد به ارزش حدود چهار میلیارد تومان عنوان کرد.

خراسان شمالی با جمعیت بیش از ۸۶۳ هزار نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

این استان از نظر سرانه درآمد خانوار، در رده آخرین استانهای کشور قرار دارد.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha