۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84753276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۵۰ تن روغن در خراسان شمالی توزیع شد 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵
کد خبر: 84753276
۴۵۰ تن روغن در خراسان شمالی توزیع شد 

بجنورد- ایرنا- سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۴۵۰ تن روغن خوراکی از ابتدای اردیبهشت ماه امسال با قیمت مصوب در بازار استان توزیع شد.

مهرداد داودزاده روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهم خراسان شمالی از ۷۰ هزار تن روغن تامین شده در کشور، توزیع ۸۶۳ تن از این محصول است این میزان روغن با قیمت مصوب در بازار استان توزیع می شود و مردم نگران تامین این محصول نباشند.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم تا در استان کالاهای اساسی با قیمت کمتر از نرخ مصوب توزیع شود افزود: قیمت مصوب روغن پنج کیلوگرمی در ۴۰۶ هزار تومان است که این محصول در خراسان شمالی ۴۰۰ هزار تومان عرضه می شود.  

بر اساس این گزارش، دی ماه پارسال ۹۲۰ تن، آذر ماه پارسال یکهزار و ۴۰ تن و در اسفند ماه هم ۸۴۰ تن روغن خوراکی در استان توزیع شد.

میزان مصرف روغن خوراکی در خراسان شمالی در هر ماه به طور متوسط یکهزار و ۲۰۰ تن است.

داودزاده در بخش دیگر سخنان خود باره توزیع گوشت مرغ کشتار روز در استان گفت: مشکلی در تامین گوشت مرغ در استان وجود ندارد و این محصول هم با قیمت پایین تر از نرخ مصوب در استان توزیع می‌شود. 

وی تصریح کرد: قیمت مصوب گوشت مرغ در استان ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است که این محصول با نرخ ۵۲ تا ۵۳ هزار تومان در بازار استان توزیع می شود افزود: گوشت مرغ کشتار روز هم با قیمت پایین تر از نرخ مصوب در استان توزیع می شود. 

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: با اعلام قیمت های جدید، تقاضا در بازار برای خرید گوشت مرغ کاهش یافته است به طوری که دیروز ۵۰ تن گوشت مرغ توزیع شد و امروز هم کمتر از این میزان در بازار استان توزیع می شود. 

به گزارش ایرنا مسوولان خراسان شمالی اعلام کرده اند که کالاهای اساسی در استان تامین شده و مردم نباید در این زمینه نگران باشند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha