۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84753628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری همدان به دنبال تداوم موفقیت در لیگ یک کشور

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۰۰
کد خبر: 84753628
شهرداری همدان به دنبال تداوم موفقیت در لیگ یک کشور

همدان- ایرنا- هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی امروز /دوشنبه/ در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود که شهرداری همدان در شهر بابک میهمان مس است.

به گزارش ایرنا، تقابل ۲ تیم مس شهربابک و شهرداری همدان در شرایطی است که تا پایان هفته بیست و نهم لیگ یک با امتیاز مشابه ۳۸ به ترتیب در رده‌های هشتم و نهم قرار دارند.

مسی‌ها به لطف گل زده بیشتر نسبت به شهرداری توانسته رتبه هشتم جدول را به دست آورد و حالا تیمی که بتواند در این دیدار پیروز میدان شود، به طور قطع بالاتر قرار خواهد گرفت.

در بازی رفت که به میزبانی همدان برگزار شد، ۲ تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند و حالا در این مصاف برابر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

نکته جالب توجه مشابه بودن نتایج ۲ تیم در ۲۹ هفته گذشته لیگ یک است به طوریکه هر یک صاحب هشت برد، ۱۴ تساوی و هفت باخت شده‌اند.

تنها تفاوت ۲ تیم در گل‌های زده و خورده است و تیم مس تاکنون موفق به ۲۵ گل زده و ۲۱ گل خورده شده و شهرداری نیز ۲۳ گل زده و ۱۹ گل خورده را در کارنامه خود ثبت کرده است.

۲ تیم نخستین سال حضورشان در لیگ دسته یک فوتبال کشور را تجربه می‌کنند و در بین تیم‌های قدیمی و با سابقه این مسابقات نتایج و عملکرد به مراتب قابل قبول داشته‌اند.

آرامش رمز موفقیت شهرداری

تیم شهرداری همدان در حال حاضر بالاتر از تیم‌های باسابقه و متمول لیگ یک نظیر سایپا، رایکا بابل، شهرداری آستارا و حتی قشقایی شیراز و شمس آذر قزوین در رده نهم جدول ایستاده است.

تیمی که با حداقل بودجه توانست بازیکنان مستعد و بومی همدان را دورهم جمع کند و با اعتماد به کادر فنی بومی گام به لیگ یک فوتبال کشور بگذارد.

شاگردان طلایی منش در فصل جاری با وجود مشکلات و دغدغه‌های موجود فوتبالی توانستند نتایج خوبی را رقم بزنند و به عنوان یکی از تازه واردهای لیگ یک، مورد تمجید کارشناسان قرار بگیرند.

اگرچه آن‌ها شروع طوفانی در فصل جاری لیگ یک داشتند اما هزینه‌های هنگفت سایر تیم‌ها به خصوص در نیم فصل دوم در جذب بازیکنان جدید و ارتقا سطح کیفی تیم باعث شد تا شهرداری در همان میانه‌های جدول جایگاه خود را تثبیت کند.

بدون تردید آرامش رمز موفقیت شهرداری همدان در فصل جاری مسابقات لیگ یک است و کادر مدیریتی و فنی باشگاه تلاش کرد تا به دور از هرگونه حاشیه و هیاهوی، بتواند به ابقای تیم در کورس دشوار لیگ نتیجه بخش باشد.

بدون تردید آرامش رمز موفقیت شهرداری همدان در فصل جاری مسابقات لیگ یک است و کادر مدیریتی و فنی باشگاه تلاش کرد تا به دور از هرگونه حاشیه و هیاهوی، بتواند به ابقای تیم در کورس دشوار لیگ نتیجه بخش باشد.

آن‌ها در طول فصل آرام و بی‌سر و صدا به تمرین و رقابت پرداختند و مهمتر از آن پیگیری‌های مجدانه و به موقع سیدمسعود حسینی شهردار همدان در حل و فصل موانع و رفع دغدغه‌های تیم بود.

شهردار همدان همواره سعی داشته تا در مواقعی که نیاز به حضورش در جمع تیم بوده، شرایط حمایتی را از شهرداری داشته باشد و همین مهم به روند موفقیت شهرداری در لیگ انجامیده است.

یک گام تا جمع بهترین ها

شهرداری همدان به دنبال تداوم موفقیت در لیگ یک کشور

شهرداری همدان اگر بتواند در مقابل مس به برتری برسد چه بسا تا رده پنجم جدول لیگ یک هم صعود کند.

شاگردان طلایی منش با رده پنجم جدول لیگ یک، تنها سه امتیاز فاصله دارند و لغزش تیم‌های بالانشین جدول می‌تواند شهرداری را به یک جایگاه بسیار ایده آل در نخستین سال حضورش در این مسابقات برساند.

در بهترین حالت ممکن شهرداری اگر به سه امتیاز بازی مقابل مس دست یابد و تیم‌های خوشه طلایی، پارس جم و استقلال خوزستان برابر حریفان خود شکست بخورند، این تیم به رده پنجم خواهد رسید.

در بهترین حالت ممکن شهرداری اگر به سه امتیاز بازی مقابل مس دست یابد و تیم‌های خوشه طلایی، پارس جم و استقلال خوزستان برابر حریفان خود شکست بخورند، این تیم به رده پنجم خواهد رسید.

شهرداری در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته به خصوص در دیدار گذشته خود که توانست استقلال خوزستان مدعی را یک بر صفر شکست بدهد.

طلایی منش با اتکا به بازیکنان مستعد و بی‌ادعای خود توانسته به هدفی که به دنبالش هست، دست یابد و فصلی موفق را پشت سر بگذارد.

البته تساوی یا شکست در این مسابقه هم به طور قطع باعث سقوط در جدول می‌شود و در بدترین حالت به رده دوازدهم تنزل خواهد داشت.

مس همسایه برابر

شرایط تیم مس نیز مشابه شهرداری همدان است و آن‌ها نیز می‌خواهند با بهترین جایگاه فصل جاری لیگ یک را به پایان برسانند.

تیمی که همانند شهرداری نخستین سال حضورش در لیگ یک را تجربه می‌کند و در این مدت توانسته در همان میانه‌های جدول با حریفان قدرتمند خود رقابت کند.

البته مسی‌ها به لحاظ زیرساخت قدرتمند مالی خود هیچ گاه دغدغه مشکلات این حوزه را نداشته‌اند و یکی از تیم‌های متمول لیگ یک نیز به شمار می‌روند.

آن‌ها فارغ از هرگونه مشکلات مالی در فوتبال کشور فعالیت دارند و با این حال هدفشان امسال بقا در لیگ یک بود.

حالا آن‌ها در مصاف با شهرداری می‌کوشند تا به لطف حضور هواداران خود به سه امتیاز بازی برسند و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بازی‌ها ارتقا ببخشند.

داوران یزدی قاضی پاس - مس

اسامی داوران بازی‌های هفته سی‌ام لیگ یک اعلام شد و کادر داوری بازی تیم‌های مس شهربابک و شهرداری همدان از استان یزد خواهند بود.

دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
پارس جنوبی جم - قشقایی شیراز
داوران: مجتبی افرا- رضا حیدری- امین قدیری- بهروز محمدی
ناظر: جواد شرفی

مس شهر بابک - شهرداری همدان
داوران: ابوالفضل گرجی- محمد صفار- مرتضی هوشیار- سیدحسین حسینی
ناظر: رحیم مهرپیشه

خیبر خرم آباد - رایکا بابل
داوران: عبدالنبی پورخلف- جمیل محمد نیا- موسی وصال- مهدی انصار نژاد
ناظر: مهدی پاکزاد

خوشه طلایی ساوه - آرمان گهر سیرجان
داوران: مهدی اجاقی- حسین سلیمانی- مجتبی قاسمی- فرهاد قاسمی
ناظر: کریم اصغرزاده

شمس آذر قزوین - ملوان بندرانزلی
داوران: علی صفایی- موسی مه آبادی- سعید باهنر- حسین زمانی
ناظر: ایرج احمدی

سایپا تهران - شاهین شهرداری بوشهر
داوران: احسان اکبری- صالح عرب آبادی- وحید هلیرودی- حامد صادقی جو
ناظر: حسین نیکورزاده

استقلال ملاثانی - ماشین‌سازی تبریز
داوران: مهدی نجار- آرمان خدمتگذار- منصور خواجه زارع- سجاد یاری
ناظر: صفدر احمدی

مس کرمان - ویستا توربین تهران
داوران: میثم حیدری- بهمن عبدالهی- احمد حقانی- حسین امیدی
ناظر: فرشید افشار

شهرداری آستارا - استقلال خوزستان
داوران: مجید محمدی- هاشم خدابنده لو- بهروز عالمی روشن- شهاب محمدی
ناظر: بهرام کیانی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha