۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۱۳
کد خبر: 84760053
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: اسلامشهر میزبان زائران مراسم سالگرد ارتحال امام راحل است

اسلامشهر- ایرنا- فرماندار اسلامشهر گفت: امسال میزبان چهار هزار زائر مراسم سالگرد ارتحال امام راحل از استان همدان هستیم و اقدامات لازم جهت میزبانی شایسته از این عزیزان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین حبیبی که در جلسه ستاد بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) سخن می گفت، با بیان اینکه کمیته های پشتیبانی، فرهنگی، اطلاع رسانی و اسکان ستاد ارتحال در شهرستان تشکیل شده ، اظهار داشت: برغم کاهش چشمگیر موارد ابتلاء به ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان محل اسکان زائران مورد توجه خواهد بود.

وی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی کشورمان را از بند طاغوت رهایی بخشید و مردم سالاری دینی را در این سرزمین حاکم کرد، افزود: یادآوری آرمانهای امام راحل و تبیین شاخص های خط امام همه ساله در سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم روز ۱۴ خرداد جهت جلوگیری از تحریف عقاید و نظرات امام خمینی(ره) صورت می گیرد.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: ما نیز در این زمینه وظیفه داریم و باید در مدارس، مراکز دانشگاهی، مساجد و پایگاههای بسیج اقشار مختلف جامعه بویژه نوجوانان و جوانان را با نقش رهبری حضرت امام خمینی (ره) در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ابعاد مختلف قیام خونین مردم ورامین در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه همزمان با رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) نیز با انتخاب آگاهانه مجلس خبرگان، رهبری انقلاب اسلامی را بر عهده گرفتند، افزود: تبیین رهبری مقتدرانه ایشان در ۳۳ سال گذشته که تداوم بخش آرمان های امام راحل و سبب افزایش قدرت و اقتدار و ثبات نظام اسلامی ایران بوده نیز در این ایام که دشمنان هجمه به رهبری معظم انقلاب را شدت بخشیده اند از اهمیت بسزایی برخوردار است.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر در سخنانی بر ضرورت میزبانی مناسب از زائران امام راحل، تکریم قیام کفن پوشان ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲ و توجه به سالروز انتصاب مقام معظم رهبری که کشور را در این سالها با قدرت تمام رهبری کردند، تاکید کرد.

اسلامشهر با جمعیتی حدود ۶۰۰ هزار نفر در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha