میزبانی اسلامشهر از ۱۰ هزار زائر حرم امام خمینی (ره)

اسلامشهر- ایرنا - فرماندار اسلامشهر اعلام کرد: همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام، شهرستان اسلامشهر میزبان ۱۰هزار زائر حرم امام خمینی(ره) خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین حبیبی پنجشنبه شب در جلسه ستاد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: با تشکیل و آغاز بکار کمیته های مربوط به این ستاد، اقدامات و برنامه ریزی های لازم جهت میزبانی شایسته از زائران حرم امام خمینی(ره) در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پس از چند سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال شرایط برای حضور دلدادگان امام راحل از سایر استان ها در مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) فراهم شده است، افزود: نقاط مورد نظر برای اسکان زائران آماده خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر با تاکید بر تشکیل ستاد های فرعی بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در بخشداری ها تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای تسهیل در اعزام زائرانی که از شهرستان اسلامشهر در مراسم ارتحال امام راحل شرکت خواهند کرد نیز در حال انجام است.

وی در ادامه به تلاش و برنامه ریزی دشمنان و جریانات ضد انقلاب جهت تحریف آرمانها و اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: در ایام منتهی به سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل همه نهادها و اداراتی همچون آموزش و پرورش، دانشگاهها، مسجد، مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی که با جوانان و نوجوانان و قشر جوان جامعه در ارتباط هستند وظیفه دارند تا در زمینه تبیین آرمانهای امام خمینی(ره) به اجرای برنامه بپردازند.

به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع تاریخ، به ثبت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha