وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: دیدار با خانواده شهدا مایه افتخار مسوولان است

ارومیه - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دیدار با خانواده شهدا، موجب عزت و مایه افتخار مسوولان نظام اسلامی و پالایش روح انسان است.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه در دیدار با خانواده شهید خضر پیروتی نیا در پیرانشهر افزود: ارزش و جایگاه شهدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار والا است.

وی اضافه کرد: شهدای عزیز پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند و باید راه آنها تداوم یافته و به خانواده صبور شهدا، همواره ادای احترام کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار مسوولان با خانواده شهدا را جزو اولویت‌های کاری عنوان کرد و ادامه داد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

اسماعیلی در این دیدار با اهدای لوح و هدایایی، از خانواده این شهید والامقام تجلیل کرد.

تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتمام پروژه فرهنگسرای پیرانشهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از پروژه فرهنگسرای پیرانشهر که جزو پروژه‌های شهرداری این شهر بوده و از سال ۸۸ به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم نیمه تمام رها شده، بازدید کرد.

این فرهنگسرا در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع و با زیربنای سه هزار و ۹۵۰ مترمربع احداث خواهد شد.

محمد اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید از مسئولان شهرستانی پیرانشهر خواست نسبت به واگذاری پروژه فرهنگسرا به این وزارتخانه اقدام کنند تا از طریق اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این مجموعه تکمیل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha