امام جمعه شاهرود: روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی و امیدآفرینی تلاش کنند

شاهرود - ایرنا - امام جمعه شاهرود گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در تنویر افکار عمومی و امید آفرینی تلاش کنند و با صداقت و حقیقت در تعامل با مسئولان و مردم باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عباس امینی شامگاه شنبه در آیین تجلیل از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود که در سالن پورسینا دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، افزود: ارتباطات، رسانه و روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی خدمات نهادها و اداره‌ها تعامل و تبادل اطلاعات مردم و مسئولان و امیدآفرینی نقش بی بدلیل دارد.

وی با اشاره به اینکه در عامه مردم انسان اهل حسن خلق و آداب معاشرت را دارای روابط عمومی خوب و کسی که با درد مردم کاری ندارد و اهل ارتباط نیست را دارای روابط عمومی بد می‌دانند، ابراز داشت: در نظام اداری روابط عمومی باید اهل تعامل، ارتباط، مهربانی و حسن خلق باشد تا بتواند وظیفه ارتباط عمومی و ارتباطات بین دستگاه‌ها را درست و بجا انجام دهد.

امینی حُسن خلق و آستانه تحمل بالا را از ویژگی‌های مهم روابط عمومی‌ها دانست و تصریح کرد: آمار زدگی و آرم زدگی از معایب کار روابط عمومی است که با صداقت سازگار نیست چرا که با آمار غلط مسئولین رده بالا را به اشتباه می‌اندازیم.

نقش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی در راستای اهداف دولت باشد

فرماندار شهرستان شاهرود هم در این آیین گفت: نقش روابط عمومی‌ها شناسایی مطالبات سازمان و پاسخگویی متعهدانه است.

ابوطالب جلالی با بیان اینکه روابط عمومی در هر دستگاه اجرایی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است، افزود: سازمان‌هایی که تاکنون توانسته عملکرد خوبی در جامعه داشته باشند و مردم به آنها اعتماد کنند نشان دهنده عملکرد موفق روابط عمومی آن دستگاه‌ها است.

وی با اشاره به طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها، ابراز داشت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در تنویر افکار عمومی و آگاه‌سازی مردم در راستای اجرای این طرح نقش اثرگذار دارند.

 در انتهای این آیین از تمامی نیروهای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha