۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 5193
کد خبر: 84762972
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس‌کل دادگستری زنجان: توجه قضات به امور زندانیان ضروری است

زنجان - ایرنا - رییس‌کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر ضرورت توجه قضات به زندان و امور زندانیان گفت: قضات با بررسی وضعیت پرونده زندانیان و مشکلات زندان، نسبت به رفع و یا کاهش مسایل آنها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز یکشنبه در جلسه ماده ۲۷ ساماندهی امور زندانیان استان که به میزبانی زندان مرکزی زنجان برگزار شد، افزود: قضات نسبت به بررسی وضعیت پرونده ها، رفع مشکلات زندان و امور زندانیان توجه ویژه داشته باشند.

رییس‌کل دادگستری استان زنجان با قدردانی از تلاش های اعضا و مدیرکل زندان های استان افزود: اجرای سیاست های کلان قوه قضاییه در همه سازمان های تابعه با جدیت و بر اساس برنامه زمانبندی شده در دستور کار قرار گیرد. 

رییس شورای قضایی استان، انجام دادرسی الکترونیکی محاکم با زندانیان در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه را یک اقدام بسیار خوب و ارزشمند عنوان کرد و گفت: برای انجام و ادامه این روند، مسئله ایجاد زیرساخت ها بسیار مهم است و خوشبختانه این زیرساخت ها در استان فراهم شده است. 

حجت الاسلام صادقی نیارکی اظهار داشت: انتظار داریم  قضات برای دادرسی، از این سیستم نوین استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مستمر و منظم قضات در زندان‌های استان برای بررسی مشکلات زندان و زندانیان در کاهش جمعیت کیفری زندان ها بسیار موثر است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی در ادامه بر تعیین تکلیف متهمان تحت قرار نیز تأکید کرد و افزود: حوزه های قضایی به محل سکونت متهمان برای تحمل حبس توجه ویژه کنند تا با این اقدام از بروز برخی مشکلات و آسیب ها، برای خانواده زندانیان جلوگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha