۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 84765564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارشناس هواشناسی: هوای همدان تا جمعه غبارآلود است

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: هوای نقاط مختلف این استان تا روز جمعه غبارآلود است و در ساعات بعدازظهر غلظت غبار کاهش می یابد.

«محمدحسن باقری شکیب» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده ابری، همراه با وزش باد شدید و کاهش غلظت غبار پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: از بعداز ظهر جمعه و شنبه احتمال بارش پراکنده به ویژه در شمال استان پیش بینی می شود که البته بارش ها قابل ملاحظه نیست.

باقری شکیب ادامه داد: از نظر تغییرات دمایی از امروز بین ۲ تا سه درجه سانتیگراد از گرمای هوا کاسته می شود و تا پایان هفته تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: فامنین با ۳۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و گل تپه با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب اظهار داشت: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب هفت و ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

به گفته وی دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت آینده بین هشت و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha