استاندار چهارمحال و بختیاری: ۷۰۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات منظریه اختصاص یافت

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت رفع موانع و مشکلات مناطق مختلف استان گفت: برای رفع مشکلات مردم منظریه در شهرکرد در ۷۰۰ میلیارد ریال اختصاص پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این مبلغ به‌منظور رفع مشکلات زیرساختی منظریه شامل جمع‌آوری زباله‌های ساختمانی، آسفالت معابر و فضای سبز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ورودی شهرک صنعتی شهرکرد به‌عنوان یکی از نقاط حادثه‌خیز در استان نیازمند احداث تقاطع غیرهمسطح با هدف کاهش تصادفات است.

حیدری تصریح کرد: ۷۰ درصد هزینه مورد نیاز برای احداث تقاطع غیرهمسطح در ورودی شهرک صنعتی شهرکرد از محل اعتبارات راه و شهرسازی و بقیه از ردیف اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی استان تامین شود.

وی همکاری و هم‌افزایی را از راه‌های اصلی رفع مشکلات دانست و یادآور شد: بسیج امکانات و ماشین‌آلات با هدف کاهش هزینه‌ها و رفع مشکلات کنونی با تصمیم‌گیری‌های ساده قابل انجام شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسائل مهم و کلان بایستی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح و مشکلات جزیی مانند تامین آب، برق و سایر زیرساخت‌ها باید در کمیته‌های تخصصی طرح شود.

وی بخش خصوصی، دولت و کارآفرینان را سه ضلع مثلث رونق تولید دانست و گفت: انسجام و هماهنگی بین‌بخشی باعث رونق اقتصادی در استان می‌شود.

حیدری کاغذبازی اداری را باعث کاهش انگیزه سرمایه‌گذاران اعلام و تاکید کرد: شناسایی و رفع مشکلات سرمایه‌گذاری در استان مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت را ضروری برشمرد و افزود: افزایش بازدهی و بهره‌وری، راه‌اندازی واحدهای دانش‌بنیان و رونق صادرات از مزیت‌های تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت به‌شمار می‌رود.

حیدری به مشکلات تامین آب در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: تامین آب پایدار برای آشامیدنی، صنعت و کشاورزی در حال انجام است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به قطعی برق در واحدهای تولیدی استان در تابستان سال گذشته گفت: ممکن در صورت افزایش بالای مصرف، محدودیتی در این حوزه وجود داشته باشد.

محمدکاظم منزوی با اشاره به اعلام مشکل تامین آب برخی واحدهای تولیدی از سوی برخی فعالان بخش خصوصی تاکید کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان تاکنون برای تامین آب آشامیدنی اعلام نیاز نکرده است.

وی افزود: مجموعه دولت و بخش خصوصی برای رفع مشکلات حوزه تولید و رونق در این بخش به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

رییس کانون کارآفرینی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تولیدکنندگان در شهرک صنعتی شهرکرد با مشکلاتی برای تامین آب و برق مواجه هستند.

امین مالکی تاکید کرد: دولتمردان برای رفع مشکلات تولیدکنندگان برنامه‌ریزی کنند تا تولیدکنندگان با کمترین مشکلات و چالش‌ها روبرو باشند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۵۰ واحد تولیدی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha