فرماندار مهاباد: سرود «سلام فرمانده» پیونده دهنده نسل‌های انقلاب است

مهاباد - ایرنا - فرمانده ویژه مهاباد گفت: سرود «سلام فرمانده» پیونده دهنده نسل های انقلاب اسلامی و بیعتی دوباره با آرمان های ارزشمند این انقلاب مقدس است.

به گزارش ایرنا؛ امیر قادری روز سه شنبه در آیین همخوانی سرود سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی مهاباد اظهار کرد: یکی از راه های انتقال ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی از طریق اجرای برنامه های فرهنگی است و در این بین سرود سلام فرمانده بازتاب قابل توجهی در بین نوجوانان و جوانان داشته است.

وی ادامه داد: سرود زیبا و انقلابی سلام فرمانده همچنین تداعی کننده فرهنگ، ارزش‌ها و آرمان‌های  انقلاب است که اتصال بین نسلی را نیز برقرار می‌کند.

فرمانده ویژه مهاباد بیان کرد: امروز به عنوان یک ضرورت انکار ناپذیر باید نسل جوان را در بسترهای مختلف با ارزش های انقلاب اسلامی آشنا کرد که در این مسیر اقدامات فرهنگی می تواند بسیار موثر باشد.

فرماندار مهاباد: سرود «سلام فرمانده» پیونده دهنده نسل‌های انقلاب است

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این اجتماع بزرگ که امام جمعه موقت مهاباد ، شماری از مسوولان محلی و با همراهی خانواده‌های نونهالان و نوجوانان برگزار شد دانش آموزان سرود حماسی سلام فرمانده را در فضایی معنوی و تاثیرگذار اجرا کردند.

در این برنامه که با استفبال فراوان دهه نود و هشتادی و با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز همراه بود حاضران در حالی که در دست خود پرچم جمهوری اسلامی و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و سردار سیلمانی در دست داشتند سرود سلام فرمانده را همخوانی کردند.

فروردین ماه امسال نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای «ابوذر روحی» و به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی تهیه و منتشر شد که مورد توجه قرار گرفت و این روزها بارها در شبکه‌های مختلف با ویدیوهای حماسی و مردمی بازپخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha