۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84772997
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مراکز خرید گندم خراسان شمالی آماده بازگشایی شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۵
کد خبر: 84772997
 مراکز خرید گندم خراسان شمالی آماده بازگشایی شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: مراکز خرید گندم در استان آماده بازگشایی است و این محصول کشاورزان در ۲۴ تحویل گرفته می شود.

سیدجلال موسوی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراکز خرید گندم در مناطق گرمسیر استان از قبیل شهرستان جاجرم زودتر از سایر مناطق و در یکی دو روز آتی بازگشایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان خرید بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم را پیش بینی کرده است افزود: شمار مراکز خرید گندم در استان در صورت نیاز افزایش می یابد تا شرایط برای کشاورزان در تحویل محصول خود به دولت تسهیل شود. 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شمار مراکز خرید گندم با هماهنگی کارگروه و ارگانهای مربوط افزایش پیدا می کند. 

وی با بیان اینکه این گندم ها به صورت تضمینی با قیمت مصوب ۱۰۵ هزار ریال و با احتساب ۱۰ هزار ریال به عنوان هدیه در مجموع به قیمت ۱۱۵ هزار ریال خریداری می شود افزود: خرید گندم در سال زراعی جاری تنها از طریق سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی انجام می‌شود و به تولیدکنندگان توصیه می‌شود که نسبت به ثبت و به روز رسانی اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به خرید گندم محلی از کشاورزان استان گفت: تاکنون پنج هزار و ۲۰۴ تن گندم بذری و محلی از کشاورزان استان خریداری شد و کشاورزان می توانند گندم های محلی مانده از سال گذشته را به سیلوی دولتی شهید سردار سلیمانی بجنورد تحویل دهند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha