۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 84773241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرتضوی: خراسان جنوبی با تخصیص اعتبارات جدید به کارگاه سازندگی تبدیل می‌شود

بیرجند- ایرنا- معاون اجرایی رئیس جمهور اطمینان داد که با تخصیص اعتبارات بعدی به خراسان جنوبی، این استان به کارگاه سازندگی تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی حوزه دولت ایرنا، «سید صولت مرتضوی» در حاشیه بازدید از طرح بخش مایع مدول تصفیه‌خانه فاضلاب بیرجند که در ادامه سفر یک‌روزه وی به استان خراسان جنوبی انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصوبات خوبی در جریان سومین سفر استانی رئیس جمهور در خراسان جنوبی تنظیم  و ابلاغ شد که بررسی میدانی روند اجرای آنها نشان می‌دهد برخی طرح‌ها فعال و در حال اجرا هستند و اقدامات مناسبی برای آنها انجام شده است.

وی افزود: در بازدید از طرح راه‌آهن زاهدان - بیرجند مسائلی مطرح شد که برای رفع موانع احتمالی به زودی نشستی برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور تأکید کرد: دولت با قدرت پیگیر امور مردم و تحقق مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور است و اطمینان دارم با تخصیص اعتبارات بعدی، استان خراسان جنوبی به کارگاه سازندگی تبدیل می‌شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: منابع خوبی در سفر اول به این استان تخصیص داده شد که در سفر دوم به این استان تلاش می‌کنیم بر اساس سند آمایشی، استان را از محرومیت خارج کنیم تا تعادل و توازن برقرار شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور امروز سه‌شنبه برای نظارت میدانی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و افتتاح چند طرح وارد استان خراسان جنوبی شد.

مرتضوی در این سفر از تصفیه‌خانه فاضلاب بیرجند بازدید کرد که برای اجرای طرح مدول دوم آن بیش از ۲۳ میلیون یورویی اعتبار در نظر گرفته شده است.

استفاده از آب تصفیه شده برای مصارف غیر شرب، امکان محافظت از مخازن آب‌های زیرزمینی، امکان استفاده از لجن تثبیت شده، امکان استفاده بهینه از پساب و ایجاد منبع آبی مطمئن، افزایش و بهبود استانداردهای سلامتی و بهداشت عمومی از جمله اهداف راه‌اندازی این تصفیه‌خانه ست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha