معاون فرهنگی نیروی زمینی ارتش: جهاد تبیین راز ماندگاری دین مبین اسلام است

مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی و روابط عمومی عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: جهاد تبیین راز ماندگاری دین مبین اسلام است و تحقق آن در فضای حقیقی و مجازی امروز وظیفه و تکلیف همه مردم و مسوولان است که باید به طور مستمر، پیوسته و همه‌جانبه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید اکبر موسوی روز سه‌شنبه در قرارگاه جهاد تبیین ویژه کارکنان قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در مشهد افزود: اکنون که دشمن به دنبال وارونه نشان دادن واقعیت‌هاست باید جهادگونه دستاوردهای انقلاب اسلامی بویژه برای نسل جوان که دوران تلخ طاغوت و همچنین دفاع مقدس را ندیده‌اند، بیان شود.

وی بیان کرد: بر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، جنگ، جنگ روایتهاست و اگر ما نگوییم دشمن آنگونه که خودش می‌خواهد بیان می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان با قریب ۳۰۰ شبکه فارسی زبان معاند و حضور گسترده در فضای مجازی بر علیه نظام، انقلاب و ملت، امکانات خود را بسیج کرده‌اند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمین ارتش اظهار داشت: شکست جریان تحریف و در نتیجه جریان تحریم، جلوگیری از روایت ناصحیح دشمن، عملیاتی‌شدن ارزش ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب، مقابله با فتنه‌ها و مطالبه‌گری و کمک به حل مشکلات از نتایج جهاد تبیین است.

حجت الاسلام موسوی گفت: امروز با تلاش جوانان این مرز و بوم در تولید علم، در فناوری و دانش هسته‌ای،‌ در پزشکی و در زمینه‌های دفاعی و نظامی، پیشرفتهای بسیاری داشتیم و دشمنان به این پیشرفتها اذعان دارند، به همین جهت با تمام توان به مقابله با نظام اسلامی برخواسته‌اند و رهبر معظم انقلاب به همین جهت جهاد تبیین را مهمترین جهاد عنوان کرده‌اند و این موضوع وظیقه همه اقشار و ملت شریف ایران اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha