۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84773749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رضاییان: اختلاف شخصی نداریم/مجمع باید برگزار می‌شد

تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اختلاف نظر وجود دارد اما شخصی نیست. باید این اختلاف نظرها و بحث‌ها در راستای توسعه و کمک به فوتبال باشد.

به گزارش ایرنا، بهرام رضاییان پس از مجمع فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: خیلی وقت بود که مجمع برگزار نشده بود و امروز اعضا آمدند و درباره فوتبال مشورت کردند و به جمع‌بندی رسیدند. صحبت‌های خوبی انجام شد و برای سراجی آرزوی سلامتی داریم. دغدغه همه این است که فوتبال در آرامش و رو به رشد باشد. امیدواریم نتیجه همه این کارها، بحث‌ها و انتخابات منتج به موفقیت تیم ملی شود.

وی درباره انتظار بازیکنان تیم ملی فوتبال برای آماده‌سازی، گفت: تیم ملی تمریناتش را انجام می‌دهد و قرار است فردا صبح به کمپ قطر اعزام شود. پیگیری‌های خیلی خوبی برای انجام بازی‌های دوستانه خوب در این کشور انجام شده است. تیم ملی نیاز به توجه دارد و تمام برنامه‌هایی که در فوتبال انجام می شود، حول محور تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: نمی‌شد فدراسیون فوتبال تک بعدی پیش برود. هرچند در این شرایط خاص تیم ملی در اولویت است اما برگزاری مجمع ضرورت داشت و دوستان درخواست کرده بودند. مطمئن باشید امروز روز خوبی برای فوتبال بود. قطعا از فردا ماجدی و کامرانی‌فر آزادتر می‌شوند و بهتر تلاش می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تضمینی وجود دارد تا اختلافاتی که بارها جلسات را به حالت غیررسمی کشاند دیگر وجود نداشته باشد، عنوان کرد: کسی با کسی اختلاف شخصی ندارد. طبیعی است هرکسی یک نظری دارد. باید این اختلاف نظرها و بحث ها در راستای توسعه و کمک به فوتبال باشد. امیدواریم از این به بعد اتفاقات خوب بیفتد و به هم کمک کنیم. هیات رئیسه در کنار مجمع تلاش می‌کند و از امروز به کار کردن برای فوتبال بپردازیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha