۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۰
کد خبر: 84773885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعریف روند استانی برای حمایت از سرمایه‌گذاری ضروری است

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل با بیان اینکه مسیر فعلی حمایت از سرمایه‌گذاری در استان مطلوب نیست، خواستار تعریف روند در این استان برای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری شد.

به گزارش ایرنا،  سید حامد عاملی روز سه‌شنبه در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل افزود: تقویت سرمایه‌گذاری در استان اصلی‌ترین کاری است که برای رونق اقتصادی استان می‌توانیم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید جذابیت سرمایه‌گذاری در استان را ارتقا دهیم ، اظهار کرد: برای جذب سرمایه‌گذاران بزرگ غیربومیT پیگیری و ایجاد جذابیت سرمایه‌گذاری مهم‌ترین اقدام است و باید از سوی مدیران مربوطه و فرمانداران نسبت به آن اهتمام شود.

استاندار اردبیل بر احصای تعداد طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های استان از سوی فرمانداران تاکید کرد و خواستار پیگیری روند اجرای این طرح‌ها از سوی دستگاه‌های مرتبط و رفع موانع اجرایی شد.

عاملی در ادامه به تدوین راهبردهای تحول‌آفرین استان اشاره کرد و گفت: برخی از راهبردهای تحول‌آفرین باید در قالب انجام سرمایه‌گذاری‌ها اتفاق بیافتد که در این راستا لازم است ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها شناسایی و در اختیار سرمایه‌گذاران بومی و ملی قرار بگیرد.

وی از انجام تمهیداتی برای تسهیل در روند سرمایه‌گذاری با تدوین تسهیل فضای کسب و کار خبرداد و خواستار اجرایی شدن این روند و سرعت‌بخشی به استعلامات صدور مجوزها شد.

در این جلسه که با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط با سرمایه‌گذاران برگزار شد، مشکلات ۹ سرمایه‌گذار استان در خصوص مجوزهای زمین، محیط زیست و زیرساخت‌های راه،  برق و گاز بررسی و راهکارهای لازم جهت تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری اتخاذ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha