استاندار زنجان:  دوران گذار از تحریم‌ها باید جهادگرانه طی شود

زنجان _ ایرنا _ استاندار زنجان گفت: نظام جمهوری اسلامی در حال گذر از راهبرد رفع تحریم به راهبرد دوگانه رفع تحریم‌ها و مقابله با تحریم ها است و دوران گذار از تحریم‌ها باید جهادگرانه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر محسن افشارچی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی قبلی و جدید استان زنجان که با حضور سردار اشتری، فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد،

تاکید کرد: باید هوشمندانه به دوران گذار پرداخته شود.

وی به سفر روز گذشته وزیر نیرو به زنجان و اقدامات انجام شده در حوزه انرژی استان اشاره کرد و یادآورشد: اتفاق مبارکی که در این سفر رخداد، ۳۱۰ مگاوات انرژی تحویل شبکه انرژی کشور شد و پروژه ای که باید تا پایان سال ۱۴۰۲ به نتیجه می رسید روز گذشته / ۱۰ خرداد / به نتیجه رسید.

افشارچی با بیان اینکه مقابله با تحریم و به طور کلی هر کار درستی، انرژی بر است اظهار داشت: رخدادهای مبارکی نیز در حوزه گازرسانی و نصب تجهیزات مختلف نیروگاه رخ داد تا این پروژه امسال قبل از اینکه وارد پیک مصرف انرژی شویم به نتیجه رسید.
استاندار زنجان با بیان اینکه اقدامات از این جنس در استان زیاد است،تصریح کرد: عرضه برق در بورس انرژی تا پایان امسال از آن جمله است که نتایج مطلوبی را رقم خواهد زد. 

استاندار زنجان افزود: نیروی انتظامی هم در این برهه باید بسیار هوشمندانه عمل کند چراکه به هر صورت از تک راهبرد رفع تحریم ضربه خورده ایم و اقتصاد ما حالت شکنندگی پیدا کرده است و دشمن از این شکنندگی سوء استفاده کرده و چشم طمع به کشور ما دوخته است و تلاش می کند به هر شکل ممکن به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند.
وی گفت: باید هوشمندانه تلاش کنیم و در حوزه هایی مانند امنیت اقتصادی و فضای مجازی وظیفه بسیار خاصی در دوران گذار از رفع تحریم و مقابله با تحریم وجود دارد که نیروی انتظامی هم در این ۲ حوزه باید بسیار هوشیارانه عمل کند.
استاندار با تاکید بر اینکه تا چند ماه آینده دوران گذار طی خواهد شد، افزود: من شاهد همه انرژی و تلاشی هستم که مجموعه اجرایی در زمان حاضر در دست انجام دارد و با هر کار کوچک اقتصادی تا استراتژی های بلند مدت اقتصادی انشاالله از این پیچ اقتصادی هم عبور خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha