استاندار مازندران: ایام ارتحال امام خمینی (ره)، عاشورای دیار علویان است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با اظهار این‌که ایام ارتحال امام خمینی (ره) عاشورای دریا علویان است ، گفت : باید هرکه به استان مازندران در این ایام وارد می شود، بداند که دیار علویان عزادار امام راحل انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران ، سیدمحمود حسینی پور در اولین جلسه آموزش فرمانداران رسیدگی به وضعیت ساحل و ساماندهی سواحل برای استفاده مردم را به صورت ویژه از فرماندارن خواستار شد و تاکید کرد : با کار های فرهنگی کام آنهایی که به دنبال فساد در این ایام هستند را تلخ کنید.

نماینده عالی دولت در مازندران حفظ جان مردم در سواحل را هم اولویت مهم اجرای طرح های دریا و دستور کار دستگاه های مرتبط برشمرد و افزود : فرماندران باید این امر مهم که غریق به کمترین حد و حتی صفر در استان برسد را در اولویت کاری خود قرار دهند.

حسینی پور با بیان این که دو اولویت مهم مدیریتی ما در شهرستان ها توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال است، گفت : این دو امر مهم با هم عجین هستند چرا که توسعه اقتصادی، اشتغالزایی را به دنبال دارد و فرماندارن باید به صورت ویژه این دو مهم را پیگیری و به سرانجام برسانند. ‎

استاندار مازندران با بیان اینکه فعال نگه داشتن بخش آموزش با بهره گیری از توانمند سازی در حوزه های مختلف راندمان کاری را در هر سازمانی می کند، افزود: توجه به آموزش؛ کارآمدی و بهره وری منابع انسانی را بالا می برد.

وی با اشاره با انتصابات در شهرستان ها بارقه امید در دل مردم ایجاد شد، گفت: این امید ایجاد شده در مردم را با کار جهادی روشن نگه دارید.

حسینی پور اظهار داشت : با میدان دادن به جوانان انقلابی و نیرو های کاربلد انقلاب باید خون تازه ای در شریان مدیریت شهرستان ها جریان یابد.

استاندار مازندران با بیان اینکه دو اولویت مهم مدیریتی فرمانداران در شهرستان ها توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال است، تاکید کرد: این دو امر مهم با هم عجین هستند چرا که توسعه اقتصادی، اشتغالزایی را به دنبال دارد و فرماندارن باید به صورت ویژه این دو مهم را پیگیری و به سرانجام برسانند.

نماینده عالی دولت در مازندران لازمه موفقیت و توسعه استان را مشارکت حداکثری مردم در مدیریت دانست و گفت : در هرشهرستان یک جمع عظیم از نخبگان و جوانان انقلابی ایجاد کنید و به تولیداتشان توجه نمایید.

وی افزود: حفره های اجتماعی جدید را با بهره گیری ازنخبگان در هر شهرستان شناسایی و احصاکنید .

استاندار مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی فراجناحی است،گفت: فرمانداران به همه ی ظرفیت های سیاسی فرهنگی و اجتماعی توجه کنند.

حسینی پور فرمانداران را بازوان حرکتی خود در شهرستان ها خواند و گفت: باتدبیر هسته هایی که مانع مسیر توسعه استان هستند را بشکنید و با قدرت در مسیر توسعه حرکت کنید.

نماینده عالی دولت در مازندران به فرماندران تاکید کرد: باید تمام تلاش تان حل معیشیت مردم باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha