مطهری: افتخار می‌کنم به پرسپولیس متعهد بودم/ نایب قهرمانی ما کمتر از قهرمانی نبود

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فصلی قهرمان شدیم که نایب قهرمانی‌مان کمتر از قهرمانی نبود.

به گزارش ایرنا، حمید مطهری پس از دیدار پرسپولیس و فجرسپاسی در هفته پایانی لیگ برتر که با برد یک بر صفر سرخپوشان همراه بود اظهار داشت: فصل فرسایشی را پشت سر گذاشتیم. در آخرین بازی امروز مقابل فجر هم یازده بازیکنمان را در اختیار نداشتیم . این در حالی است که تنها چهار روز قبل به میدان رفته بودیم. روزهای سنگینی را پشت سر گذاشتیم. تیم فجر نسبت به ما بیشتر استراحت و خودش را بازسازی کرده بود.

وی افزود:  فجر ۴ خرداد بازی کرده بود و فرصت بیشتری برای آماده‌سازی داشت. آنها تیم خیلی خوبی نشان دادند. در نیمه اول فوتبالی شناور ارائه کردیم و جابجایی‌های زیادی داشتیم‌ و به گل هم رسیدیم، اما در نیمه دوم باید این را قبول کنیم که حریف بهتر از ما بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این موضوع برمی‌گشت به خستگی ما که سعی می‌کردیم بازی را کنترل کنیم. فجر بهتر از ما کار کرد دنبال این بود تا  از طریق ضربات ایستگاهی به گل برسد. به تیم خوب فجر سپاسی تبریک می‌گویم، بازی خوبی که مقابل ما ارائه کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: فجر را آنالیز کرده بودیم. درست است که آنها از نظر نتیجه ضعیف عمل کرده بود، اما از نظر فنی بسیار با کیفیت بود. خیلی مواقع حق آنها نبود که بازنده باشند. در نهایت از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم.

مطهری گفت: از سید جلال حسینی که بزرگتر تیم است تا محمد عمری که جوان‌ترین بازیکن است؛ همه تلاش کردند و به تمام نفرات خسته نباشید می‌گویم. به هواداران خوب، واقعی و قدرشناس خودمان هم که از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. 

مطهری درخصوص رای بازی پرسپولیس و تراکتور تصریح کرد: هنوز چیزی به ما اعلام نشده است. دوست داشتیم که هرچه سریع‌تر این بازی تعیین تکلیف شود، اما شاید کمیته محترم انضباطی هم استدلال‌های خاص خودش را داشته و به همین دلیل رای دیر اعلام می‌شود، اما ما هم انتظار داریم که رای زودتر اعلام شود.

وی در خصوص نایب قهرمانی تیم گفت:  زمانی که شما به عنوان بازیکن با مربی در پرسپولیس حضور دارید باید ذهنیت برنده داشته باشید و همیشه باید برای قهرمانی تلاش کنید. امسال هم ما برای قهرمانی تلاش کردیم، اما کمبودهایی از جمله پنجره بسته و شرایط مالی و خیلی مسائل دیگر وجود داشت که نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم.

مطهری تاکید کرد: این حرف‌ها بهانه نیست با وجود تمام مشکلاتی که درون خانواده داشتیم فکر می‌کنم این نایب قهرمانی، کمتر از قهرمانی نیست. ما امروز ۶۰ امتیازی شدیم و می‌توانیم با رای بازی با تراکتور ۶۳ امتیازی شویم در حالی که همین پرسپولیس در دوران برانکو با ۶۱ امتیاز قهرمان شد.

وی گفت: از نظر فرمول امتیازی در ۳۰ هفته موفق به کسب میانگین ۲ امتیاز بعلاوه یک را رد کردیم. تیم ما توانمند بود، اما نمی‌دانم چرا اینقدر فشار به تیم ما وارد شد. انتقادها را می‌پذیریم، چون می‌خواهیم رو به جلو برویم. انتقادها باید در مسیر پیشرفت باشد. 

مطهری درمورد جدایی‌اش از پرسپولیس و حضورش در تیم دیگری به عنوان سرمربی خاطرنشان کرد: امسال سال سختی پشت سر گذاشتیم و به من، کادر فنی و بازیکنان فشار زیادی وارد شد. باید چند روز استراحت کنیم. نمی‌خواهم خودستایی کنم. در این ۳ سال پیشنهادهایی داشتم، اما اصول خودم را داشتم.

وی گفت: شاید برخی‌ها نپذیرند، اما من افتخار می‌کنم که به تیمم متعهد باشم و کنار گل‌محمدی کار کنم. به خودم می‌بالم که مربی پرسپولیس بودم. باید دید که شرایط چگونه پیش می‌رود و در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha