حسینی: چند سال اجازه نمی دادند پرسپولیس موفق شود/ بازگشت به ملوان؟ درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت به ملوان گفت: اصلا درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم؛ ملوان با مازیار زارع و پژمان نوری تیم قدرتمندی دارد و امیدوارم همین وضعیت را ادامه دهند.

به گزارش ایرنا، سیدجلال حسینی در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی‌اش اظهار داشت: بعد از چند سال تلاش و کوشش زیاد توانستیم سالن را افتتاح کنیم. اینجا سالن‌های مختلفی دارد. خوشحالم که کریم باقری، محمود خوردبین، رضا درویش و ... به اینجا آمدند. من شرایط سختی داشتم و آن هم بحث کرونا بود. دوستان زیادی به من کمک کردند.

وی درباره ادامه کارش در پرسپولیس خاطرنشان کرد: از روزی که لیگ تمام شد دنبال کار مجموعه بودم. از فردا یا پس‌فردا با درویش و گل‌محمدی صحبت می‌کنم.

کاپیتان پرسپولیس درباره شایعه بازگشتش به ملوان گفت: اصلا درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم. ملوان با مازیار و پژمان تیم قدرتمندی دارد. امیدوارم همین وضعیت را ادامه دهند.

وی در پایان درباره فعالیت خوب پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات اذعان داشت: خدا را شکر پس از ۲ یا سه سال که پنجره‌ها بسته بود یا اجازه نمی‌دادند پرسپولیس موفق شود، امسال اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. امیدوارم درویش همین شرایط را ادامه دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha