اقتدار امروز ایران مرهون هدایت خردمندانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است

شاهرود - ایرنا - استاندار سمنان گفت: افتخار و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) و پس از آن مقام‌ معظم رهبری و جان‌فشانی شهدای گرانقدر است.‌

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا هاشمی روز جمعه در هشتمین برنامه کاروان خدمت، ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره که با حضور نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود، مدیران کل ستادی و اجرایی استان با مردم روستاهای بخش مرکزی شهرستان شاهرود برگزار شد، افزود: مکتب امام خمینی(ره) باید برای جوانان و نسل جدید تبیین شود تا چراغ راه زندگی آنان قرار گیرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه دامداران و عشایر استان برای دریافت تسهیلات ۱۰درصدی به بانک کشاورزی مراجعه کنند، ابراز داشت: موضوع آب شرب روستای بدشت باید ظرف مدت یک هفته تعیین تکلیف شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه تاکنون ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از عشایر و دامداران استان برای دریافت سرمایه در گردش با سود ۱۰درصد به بانک معرفی شده اند، گفت: ۳۹۱ نفر مشمول تسهیلات کم بهره شدند که این تسهیلات به آنها پرداخت شد.

هاشمی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذار برای کاروانسرای روستای بدشت باید طی نشستی با حضور نمایندگان اداره کل اوقاف و امور خیریه، اعضای شورای روستا و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ظرف مدت یکماه انجام شود، ابراز داشت: مطالعه تاریخ روستاهای بدشت و سعد آباد نشان از تدین، دین باوری و اعتقادات قوی مردم این روستا دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی نیز در این نشست گفت: جدیت و وقت‌گذاری استاندار سمنان در این استان و دیگر استانها زبانزد است.

علی اصغر خانی اظهار داشت: همه باید کمک کنیم تا مشکلات مردم روستاهای بدشت و سعد آباد برطرف شود.
وی با بیان اینکه برای رفع مشکل پل ورودی روستا و زیرگذر میامی اعتبارات تخصیص یافته که با مساعدت‌های استانی، این مشکل برطرف می‌شود، ابراز داشت: از استاندار سمنان و تمامی مسئولان استانی که در این برنامه حضور پیدا کردند تقدیر و تشکر می نماییم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha