۱۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹
کد خبر: 84776751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در قرچک اعلام شد

قرچک - ایرنا - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک گفت: همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد مردم دشت ورامین، برنامه‌های متعدد فرهنگی در مناطق مختلف قرچک اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد عبدالرحیمی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان قرچک همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد مردم دشت ورامین، برنامه‌های متعددی را در حوزه‌های فرهنگی اجرا می‌کنند تا بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات برسانند.
وی افزود: اجتماع مردم شهرستان قرچک با سخنرانی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای نماز جمعه، اعزام بیش از یکهزار نفر از عاشقان امام راحل به حرم مطهر ایشان برای شرکت در سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذاری جمهوری اسلامی، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام قرچک است.
عبدالرحیمی خاطرنشان کرد: کفن پوشان قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ در محل پل باقرآباد به دست عوامل رژیم ستم‌شاهی به خاک و خون کشیده شدند از این رو، عصر روز ۱۴ خرداد مردم و مسئولان جنوب‌شرق تهران با حضور در این مکان، ضمن گلباران مشهد شهدای ۱۵ خرداد، بار دیگر بر ادامه راه شهیدان در دفاع از حریم ولایت فقیه تأکید می‌کنند.
وی ادامه داد: روز ۱۵ خرداد مردم و مسئولان شهرستان قرچک با حضور در گلزار شهدای، مزار پاک شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم را گلباران و سپس در تجمع سربازان ولایت رهروان شهدای ۱۵ خرداد که با سخنرانی استاندار تهران برگزار می‌ شود، شرکت خواهند کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک اضافه کرد: عصر روز ۱۵ خرداد نسل  انقلابی و دهه هشتادی و نودی شهرستان قرچک در سالن شهدای ۷ تیر تجمعی انقلابی کرده و همنوا را ابوذر روحی، سرود " سلام فرمانده " را همخوانی می‌کنند تا عشق و ارادت خود را به امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب ثابت کنند.
این مسئول همچنین از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری در مسجد ۱۵ خرداد شهرک آزادیه (میرزایی) در شامگاه ۱۵ خرداد به عنوان دیگر برنامه شهرستان قرچک یاد کرد.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha