تفکر آزادیخواهی امام راحل ملت‌های تحت ستم جهان را با هم متحد کرد

ارومیه - ایرنا - مدرس دانشگاه ارومیه گفت: تفکر آزادیخواهی و استکبار ستیزی امام راحل ملت‌های تحت ستم جهان را با هم متحد کرد.

 رسول بابازاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  با بیان اینکه  ایستادگی در برابر ظلم و ستم، پیام انقلاب امام راحل است، اظهار کرد: این تاثیر گذارترین پیام به ملت‌هایی بود که زیر سلطه ستمگران نفس می‌کشیدند.

 مدرس دانشگاه ارومیه اتحاد و همبستگی جهان اسلام را دیگر دستاورد تفکر امام راحل دانست و افزود: امام راحل، با انقلاب خود توانست بیداری اسلامی را بر جهان حاکم کرده و ملت‌های ستمدیده  را به قیام علیه استبداد و ظلم فراخواند.

وی ادامه داد: مبارزه‌ بی‌امان امام راحل با طاغوت زمان و فریاد نه شرقی و نه غربی او  نور امید را در دل ملت‌های مظلوم جهان تاباند و امید به آینده را برای آنها نوید داد.

بابازاده وی اضافه کرد: انقلاب امام  راحل از دل مفاهیم  دین و مذهب به وجود آمد و توانست در عصر قدرت مداران  پیام جدیدی به ملت‌های ستمدیده داده و ابهت پوشالی زور مداران را در هم بشکند.

این مدرس دانشگاه بازخوانی وصیتنامه الهی  سیاسی امام راحل و تبیین ابعاد شخصیتی ایشان به جامعه و بویژه نسل امروز را ضرورتی اجتناب ناپذیر عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، امروز برابر است با سی و سومین سالگرد رحلت ملکوتی معمار کبیر انقلاب امام راحل در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ شمسی به ملکوت اعلی پیوست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha