۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۴۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84778939
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۵۷۰ معتاد متجاهر سال گذشته در استان همدان ساماندهی شدند

همدان-ایرنا- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان از شناسایی و جمع‌آوری هزار و ۵۷۰ معتاد متجاهر طی سال گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، «حمزه عبدکوند» روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان افزود: در حال حاضر استان همدان دارای ۱۵۵ کلینیک ترک اعتیاد، ۴۸ مرکز ترک‌ اعتیاد خصوصی(ماده ۱۵) و ۲ مرکز تبصره ۱۶ دولتی فعال است.

وی اظهار داشت: در استان همدان یک واحد کمپ ترک اعتیاد بانوان نیز فعال است که با توجه به پایین بودن آمار بانوان معتاد، افزایش کمپ‌ بانوان در استان توجیهی ندارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به برخی مشوق‌ها برای کارآفرینان و کارفرمایان در جذب بهبودیافتگان از اعتیاد، خاطر نشان کرد: در این رابطه در حال پیگیری هستیم که به نوعی در بحث هزینه‌های بیمه اشتغال به عنوان مشوق حمایت و کمکی انجام شود.

عبدکوند گفت: پیشگیری و کاهش مصرف مواد مخدر، درمان و کاهش آسیب، جذب مشارکت و استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه درمان اعتیاد، اشتغال، صیانت، کارآفرینی، جریان سازی و گفتمان سازی رسانه‌ای و ایجاد تنفر عمومی نسبت به اعتیاد و مقابله با عرضه روان گردان‌ها از جمله اولویت‌های امسال شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان همدان است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha