۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 1222
کد خبر: 84780323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت ۲ طرح صنعتی با حضور معاون وزیر صمت در اسفراین آغاز شد

بجنورد_ایرنا_ عملیات اجرایی ۲ طرح صنعتی روز سه شنبه با حضور  معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی اسفراین با اعتبار ۱۰۳میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش ایرنا  ساخت چهار واحد کارگاهی  در گستره هزار و ۸۰ مترمربع و ساخت سر در شهرک صنعتی اسفراین طرح هایی بود که با حضور معاون‌وزیر  صمت  و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در شهرک صنعتی این شهرستان  کلنگ زنی شد.

معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور همچنین در سفر به اسفراین از  واحدهای تولیدی  شرکت صنعتی آذین فورج ، شرکت لبنیاتی پاکمهر ، پست ۱۳۲کیلو ولت شهرک صنعتی و یک شرکت  تولید کننده مواد  شوینده در شهرک صنعتی اسفراین  بازدید کرد و از نزدیک مشکلات ااین واحد های صنعتی را مورد بررسی قرار داد.
 شرکت در کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان اسفراین از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شعرک های صنعتی کشور به اسفراین است.

شهرستان ۱۲۰هزار نفری  اسفراین در ۶۰کیلو متری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و به دلیل دارا بودن دو صنعت بزرگ مجتمع صنعتی فولاد و  لوله گستر و صنایع پایین دست آنها قطب صنعتی خراسان شمالی محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha