رئیس بنیاد شهید شهرستان ری: مسکن و اشتغال مهمترین چالش ایثارگران است

شهرری - ایرنا - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری اعلام کرد: امروز در حوزه مسکن و اشتغال ایثارگران با چالش‌های عمده روبرو هستیم که باید در این ۲ حوزه کار بیشتری انجام شود.

به گزارش ایرنا، حسین نصرالله شامگاه سه شنبه در حاشیه اجرای طرح سپاس در شهرستان ری به خبرنگاران گفت: استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی و تعامل با بخش خصوصی در رفع نیازهای ایثارگران در این ۲ حوزه در دستور کار است و ایثارگرانی که مشکل آن‌ها حاد باشد به فوریت اقدام می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح سپاس با مشارکت بخشداری‌ها و سایر دستگاه‌ها و با برنامه ریزی های منظم در حال برگزاری و این دیدارها با هدف تکریم از ایثارگران و همچنین پیگیری و رفع موارد خاص که از سوی ایثارگران مطرح شده است، انجام می‌شود.
این مسئول با تاکید بر رعایت شأن ایثارگران و خانواده‌های شهدا در همه امور خاطرنشان کرد: از آغاز سال جاری تاکنون ۸۰۰ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان ری با مشارکت سایر ادارات و نهادها با هدف پیگیری و رفع موارد خاص ایثارگران انجام شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری بر پاسخگویی مناسب و شفاف به ایثارگران تاکید کرد و گفت: پایش و پیگیری موارد خاص ایثارگران، بررسی و ارائه راهکار مناسب در راستای برطرف کردن مشکلات، اولویت سنجی و پایش درخواست های مطروحه، سبب ارتقاء سطح خدمت رسانی خواهد شد و مجموعه کارکنان بنیاد شهرستان بر این مهم تعهد داریم.
نصرالله ادامه خدمت‌رسانی و خادمی صادقانه خانواده‌های شهدا و ایثارگران را خواستار و یادآور شد: این خادمی برای ما یک افتخار محسوب می‌شود و عهدی را که با شهدا بستیم، تا ابد ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز،  ۴۸۶ آزاده و ۱۵۵ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.

یک سوم شهدای مدافع حرم استان تهران از این شهرستان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha