۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۳۹
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84782017
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک برد دلچسب برای تیم صنایع هرمزگان رقم خورد

بندرعباس- ایرنا- تیم صنایع هرمزگان در هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم پاس تهران رفت و با نتیجه پنج بر سه این تیم را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شاگردان هادی بزوال در تیم صنایع هرمزگان با شروع بازی فشار خود را روی دروازه حریف شدت دادند و تیم پاس با اتخاد شیوه دفاعی و با بستن بازی سعی داشت تا دروازه اش باز نشود. 
اما این شیوه دفاعی بیش از ۱۵ دقیقه کارساز نشد  و «امیرحسین دهقانی» موفق به گشودن دروازه حریف شد و ۲ دقیقه بعد «حسین رحیمی» برای بار دوم دروازه تیم پاس تهران را فروریخت.

در آخرین دقیقه نیمه نخست صنایع هرمزگان صاحب یک ضربه پنالتی شد و «محمد بنی اسدی» از نقطه دوم پنالتی گل سوم را به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه سه بر صفر به سود نماینده هرمزگان به پایان برسد. 
در نیمه دوم باز هم یکه تازی تیم صنایع هرمزگان ادامه یافت و «امیرحسین دهقانی» و «علی جوذری» ۲ بار دیگر توانستند دروازه مهمان را باز کنند.

پاس تهران بعد از دریافت گل پنجم، سه گل خورده خود را توسط «شیخ لر» ۲ گل و «جعفر نجفی» جبران کرد اما نتوانستند از شکست تیمشان جلوگیری کنند و این بازی  با نتیجه پنج بر سه به نفع نماینده هرمزگان به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha