نگاه ویژه‌ای به بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری همزمان با سفر رییس جمهور خواهد شد

شهرکرد - ایرنا-مشاور وزیر و مدیرکل دفتر اتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی وزیر جهادکشاورزی، با اشاره به شرایط و جایگاه چهارمحال و بختیاری در حوزه تولیدات بخش کشاورزی گفت: همزمان با سفر رییس جمهور و در دولت نگاه ویژه به توسعه بخش کشاورزی استان خواهد شد.

محسن عسگری چهارشنبه شب در آستانه سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری در گفت و گوی اختصاصی خبرنگار ایرنا با اشاره به قابلیت‌های استان در بخش شیلات، تولیدات دامی و کشاورزی افزود: در برنامه‌ها و سیاست‌های اجرایی جهادکشاورزی، این استان ویژه دیده می‌شود و برای حل مشکلات و کاستی این حوزه قدم‌های مهمی برداشته خواهد شد تا استان به صورت ویژه‌تر از گذشته دیده شود و با سفر رییس جمهور و وزیر جهادکشاورزی به استان، برخی مسایل و مشکلات با تمهیدات بالا دستی حل و رفع خواهد شد.

وی به برگزاری میز خدمت در آستانه سفر رییس جمهور به استانها اشاره کرد و گفت: شعار دولت مردمی ارتباط تنگاتنگ با مردم و بررسی مشکلات و درخواست‌های آنان است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده در مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری میز خدمت برگزار می‌شود تا به مشکلات همه آحاد مردم رسیدگی شود و در حوزه جهادکشاورزی نیز به مشکلات مردم، تولیدکنندگان، کشاورزان، دامداران، شیلات و فعالان حوزه وزارت کشاورزی رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تامین نهاده‌های دامی یکی از مهمترین درخواست‌ها و مشکلات جامعه هدف جهادکشاورزی در سفرهای استانی بوده است، افزود: تامین نهاده‌های دامی مورد تاکید وزیر جهادکشاورزی قرار دارد و تاکنون نتایج خوبی حاصل شده است و برنامه‌ریزی برای رفع برخی مشکلات و کمبودها در بخش نهاده‌ها صورت گرفته است.

عسگری افزود: وزارت جهادکشاورزی پرچمدار تحقق شعارهای دولت است و همیشه در کنار مردم است و به صورت خاص در سطح استان به مسایل استان نگاه ویژه خواهد شد تا در وزارتخانه مسایل و مشکلات پیگیری شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها افزود: اجرای این طرح یکی از سیاست‌های دولت است که یارانه به دست افرادی برسد که از کمترین میزان امکانات برخوردار بودند و با این روش یارانه‌ها عادلانه به دست مردم برسد.

مدیرکل دفتر اتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی وزیر جهادکشاورزی گفت:‌هم‌اکنون در خصوص تامین و توزیع نهاده‌های دامی در سطح کشور مشکل خاص وجود ندارد و روزانه نهاده‌های دامی از بندر امام بارگیری و در سطح  استان‌ها توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و اعضا هیات دولت، روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند.

همزمان با سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری دستگاهها اجرایی، نهادها و ارگانها در ۳۰ نقطه میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات مردم را در استان فعال کردند.

برای پیگیری اخبار و گزارش های ایرنا از  بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهور  پرونده خبری را دنبال کنید :

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha