دوره سوء استفاده افراد شرور تمام شد/اقتدار پلیس یک موضوع جدی است

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری هفت تن از اراذل و اوباشی که در جریان یک درگیری در محله مرتضی‌ گرد به سمت ماموران پلیس حمله‌ور شده بودند، گفت: دوره سوء استفاده افراد شرور تمام شده است و حتی در خارج از ایران هم آنها را رها نمی کنیم.

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز پنجشنبه در حاشیه گرداندن هفت تن از اراذل و اوباشی که در جریان یک درگیری طی هفته جاری در محله مرتضی‌ گرد به سمت ماموران پلیس حمله‌ور شده و یکی از آنان را نیز با قمه مجروح کرده بودند به خبرنگاران افزود:تماسی شامگاه یکشنبه، ۱۶ خرداد ماه با مرکز فوریت های پلیس برقرار شد و شهروندان اعلام کردند که درگیری خانوادگی رخ داده است.

وی افزود: همکاران در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و کلانتری شهید مصطفی خمینی در محل حضور پیدا می کنند و در بررسی های صورت گرفته، متوجه شدند که مورد اعلام شده بیش از یک نزاع فردی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: با وجود اینکه همکار پلیس تنها بود، وارد جمع شد و افرادی که در نزاع حضور داشتند را جدا می کند اما چند نفر اراذل و اوباش با رفتار خارج از عرف به مامور پلیس حمله می کنند که با رشادت مامور پلیس پاسخ آنها را می دهد و هر دو نفر را مورد ضرب گلوله قرار می دهد.

وی تاکید کرد: در نهایت تا تیم های دیگر به محل برسند این اراذل به مامور ما حمله می کند و با چاقو مورد ضرب و جرح قرار می دهد در ادامه با همان حالت تیر خوردگی از صحنه خارج می شود و توسط دوستان خود که چهار یا پنج نفر از قاچاقچیان منطقه ای یا حتی بعضی از قاچاقچیانی که در شهر های غربی بودند، می گریزد و با قصد خروج از کشور به سمت غرب کشور روانه می شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: با پیگیری همکاران این فرد روز گذشته پیش از خروج از مرز دستگیر شد و امروز به همراه چند نفر از همدستان خود به این محل آورده شده تا این ها و مردمی که مورد آزار قرار می دادند بدانند که اقتدار پلیس یک بحث جدی است و این طور نیست که این ها بخواهند بزنند و در بروند.

دوره سوء استفاده افراد شرور تمام شد/اقتدار پلیس یک موضوع جدی است

به گفته وی، دوره بزن و دررو به خصوص برای افراد شرور تمام شده و حتی خارج از ایران هم بروند ما این ها را رها نخواهیم کرد، این افراد را در چنگال عدالت و قانون قرار می دهیم و شدیدترین برخورد ها را خواهیم کرد. پلیس مقتدرانه با این افراد شرور برخورد می کند.

همچنین رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران در این باره گفت: این اراذل و اوباش دو گروه مواد مخدر صنعتی فروش بودند و سه نفر از بستگان این افراد به دلیل مراکز تهیه و توزیع مواد مخدری که داشتند در زندان هستند.

سرهنگ سعید راستی افزود: این افراد سابقه فروش مواد مخدر و دو نفرشان نیز سابقه درگیری و شرارت نیز دارند.

به گفته وی، اختلاف و درگیری این افراد به واسطه موضوعات مختلف آغاز می شود و عربده کشی و کری خوانی می کنند که شهروندان به پلیس اطلاع می دهند که در کوتاه‌ترین زمان مامور به محل می‌رسد اما این افراد به مامور حمله می‌کنند و با ضربات چاقو مامور را می‌زنند که مامور پلیس ۵۰ تا ۶۰ بخیه خورده است.

دوره سوء استفاده افراد شرور تمام شد/اقتدار پلیس یک موضوع جدی است

سرهنگ راستی تاکید کرد: در ادامه مامور نیز تیراندازی می‌کند که دو نفر، یکی از ناحیه گردن و دیگری از ناحیه سر تیر می‌خورند که با حضور سایر عوامل پلیس پنج نفر در محل دستگیر شدند و دو نفر دیگر در مرحله دیگر دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: عامل اصلی این درگیری به غرب کشور فرار کرده بود که او نیز دستگیر شد همچنین چهار نفر از مواد فروشانی که خودشان نیز تحت تعقیب بودند و قصد داشتند این فرد را از مرز رد کنند نیز دستگیر شدند، همچنین دستگیری آخرین متهم روز گذشته انجام شد و ٢۴ ساعت نیز تحت نظر بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha