۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۵۵
کد خبر: 84785165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بالغ بر ۴۰۰ برنامه دهه کرامت در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه - ایرنا - دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: دهه کرامت امسال با همکاری مسئولان و دستگاههای اجرایی استان بالغ بر ۴۰۰ برنامه در استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید «جعفر امامیان» شامگاه شنبه در آیین تجلیل رضوی که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: قربانی کردن ۹۰ راس گوسفند و توزیع گوشت آن ها در مناطق محروم به مناسبت میلاد امام رضا (ع) یکی از اقدامات انجام شده بوده است.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام امروز شنبه ۲۸ هزار پرس غذا میان افراد نیازمند در شهرستان های مختلف استان توزیع شد.

امامیان تصریح کرد: فراهم کردن امکان ازدواج ۶ زوج و خدمات رسانی به مردم مناطق محروم از دیگر اقدامات انجام شده در دهه کرامت بود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت:  اکنون ۴۰ کانون تخصصی و عمومی با بیش از هزار و ۵۰۰ عضو در حال ارائه خدمت به مردم استان خصوصا در مناطق محروم و کمتر برخوردار هستند.

وی یادآوری کرد: تعداد زیادی از پزشکان، معلمان، اساتید قرآن و افرادی که در حوزه های مختلف توانمندی دارند با حضور در مناطق محروم به کار خدمت رسانی مشغول هستند.

امامیان در پایان پیشنهاد داد یکی از معابر اصلی و بزرگراهی استان کرمانشاه به نام حضرت امام رضا علیه السلام نامگذاری شود.

در این مراسم از خادمان حرم امام رضا علیه السلام و همچنین جمعی از خادم یاران استان کرمانشاه با اهدای تندیس و هدیه تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha