۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۵۵
کد خبر: 84788449
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کارت‌های عرضه سوخت آزاد در تمامی جایگاه‌های استان همدان فعال است

همدان-ایرنا- مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان ضمن تکذیب شایعات منتشره در خصوص جمع آوری و غیرفعال کردن کارت های سوخت آزاد در جایگاه های استان، گفت: درحال حاضر کارت های آزاد بنزین و نفت گاز در تمامی جایگاه های عرضه سوخت استان فعال است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، «امین روستایی» با اشاره به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی مبنی بر حذف کارت سوخت جایگاه‌ها، افزود: هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین صادر نشده و تمامی مطالب منتشره فضای مجازی دراین خصوص، شایعه و کذب محض است.

وی با اشاره به اینکه هیچ تغییری در روال کار ایجاد نشده است، اظهار داشت: برهمین اساس موضوع «حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از تیرماه برای سوختگیری با نرخ آزاد» کذب محض است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با رد تمام زمزمه ها در خصوص تغییر نحوه توزیع بنزین در جایگاه ها، از هم استانی‌ها خواست که اخبار صحیح را از رسانه‌های معتبر دنبال و دریافت کنند.

روستایی تصریح کرد: نرخ سوخت ثابت و طبق روال جاری، بنزین یارانه‌ای لیتری هزار و ۵۰۰ تومان و آزاد همچنان با لیتری سه هزار تومان و گازوئیل آزاد هم لیتری ۶۰۰ تومان در جایگاه ها عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ تغییری در برنامه‌ها و کارت‌های جایگاه‌ها ایجاد نشده است و مالکان وسایل نقلیه می‌توانند پس از اتمام سهمیه سوخت یارانه ای در کارت های هوشمند، از سهمیه آزاد در کارت سوخت وسیله نقلیه خود استفاده کنند.

مدیر پخش منطقه همدان اظهار داشت: جایگاه‌ها موظف به عرضه سوخت‌ با قیمت‌های قبلی هستند و اگر مردم موردی مغایر را مشاهده کردند موضوع را به سامانه ۰۹۶۲۷ گزارش دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌ها به قوت خود باقی و در حال سرویس دهی و خدمات رسانی به شهروندان است و هیچ گونه محدودیت و یا مسدودی در دستور کار نیست.

به گزارش ایرنا؛ در استان همدان ۹۶ جایگاه عرضه فرآورده‌های سوخت مایع شامل بنزین و نفتگاز وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha