مجتمع سوخت رسانی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در منطقه همدان بهره برداری شد

همدان- ایرنا- مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: مجتمع سوخت رسانی پارس با عرضه سوخت بنزین و نفتگاز با حدود ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان فامنین (ناحیه مرکزی منطقه همدان) بهره‌برداری شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، امین روستایی در حاشیه بهره‌برداری از این مجتمع افزود: مجتمع سوخت‌رسانی پارس با هدف تسهیل دسترسی و رفاه حال هموطنان با عرضه فرآورده های سوختی بنزین و نفتگاز به طور رسمی آغاز به کار کرد.

وی اظهار داشت: با افتتاح این جایگاه، تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌ نفتی ناحیه مرکزی همدان به ۳۷ باب و در مجموع تعداد جایگاه های استان به ۱۲۹ باب افزایش یافت.

روستایی تصریح کرد: از این تعداد، ۱۳ باب سوخت بنزین، ۱۱ باب سوخت بنزین و سی ان جی، ۱۲ باب بنزین و نفتگاز و سی ان جی، ۶۷ باب بنزین و نفتگاز، ۲۴ باب سی ان جی و ۲ باب سوخت نفتگاز عرضه می کنند.

وی ادامه داد: جایگاه سوخت رسانی پارس، مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی است و در زمینی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع و ۲ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا احداث شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ادامه داد: این جایگاه سوخت رسانی دارای چهار مخزن ذخیره‌سازی شامل ۲ مخزن ۴۵ هزار لیتری بنزین و ۲ مخزن ۴۵ هزار لیتری نفتگاز است.

وی با بیان اینکه در فاز نخست بهره برداری از این مجتمع، به طور مستقیم برای حدود ۳۰ نفر اشتغالزایی شده است یاد آوری کرد: برای راه‌اندازی این جایگاه با احتساب هزینه خرید زمین، اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

روستایی تصریح کرد: این جایگاه که در مسیر آزادراه ساوه - همدان قرار دارد دارای هشت تلمبه ۲ نازله شامل چهار تلمبه بنزین و چهار تلمبه نفتگاز از نوع نفت ابزار بوده و در مجموع امکان سوختگیری همزمان ۱۶ خودرو در آن فراهم است.

وی اضافه کرد: در فاز نخست این مجتمع، امکاناتی از جمله رستوران، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، هایپر مارکت، کافی شاپ، سوغات سرا، سوهان پزی و فست فود راه اندازی شده و در فاز دوم عرضه سوخت سی ان جی و ساخت سوئیت‌های اقامتی و دیگر موارد در دستور کار است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از پیاده‌سازی کامل زیرساخت‌های موردنیاز طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین) در جایگاه پارس و اجرای مراحل سه گانه این طرح در این پمپ بنزین خبر داد.

نماینده مردم شهرستان های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: به همت مسئولان استان خدمات شایسته ای در حوزه سوخت رسانی انجام شده است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه خبرهای خوشی در حوزه عمران، آبادانی و توسعه برای شهرستان فامنین وجود دارد تأکید کرد: ما باید در مسیر توسعه گام برداریم و از طرح های توسعه ای سرمایه گذاران استقبال کنیم.

وی اظهارداشت: بیشتر تقاضاهای مردم برای راه اندازی کسب و کار در درگاه ملی مجوزها تأیید خواهد شد و مانعی در این راه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، این آیین با حضور حمیدرضا حاجی بابایی، حجت الاسلام غفاری امام جمعه شهر فامنین، مدیر و مسؤولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان و سید روح الله حسینی فرماندار فامنین برگزار شد.

جایگاه سوخت‌رسانی پارس در کیلومتر ۶۵ اتوبان همدان – ساوه (لاین برگشت) واقع شده است و شهروندان با نصب نرم افزار "باک" (baak.niopdc.ir) در گوشی های هوشمند می توانند محل جغرافیایی و همچنین امکانات و نوع عرضه ۱۲۹ جایگاه سوخت استان همدان را پیدا کرده و برای سوختگیری به نزدیک ترین پمپ بنزین مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha