رئیس شورای شهر گرگان: مخالفت‌ها با احداث تله کابین ناهارخوران غیرفنی است

گرگان - ایرنا - رئیس شورای شهر گرگان گفت که ایرادات مطروحه علیه پروژه احداث تله کابین ناهارخوران گرگان غیرفنی و جنبه کارشکنی مخالفت ها بیشتر از مباحث محیط زیستی پروژه است.

به گزارش ایرنا، صفرعلی پایین محلی عصر پنجشنبه در همایش بزرگ گرگان شهر پاک اظهار داشت : با وجود تحصیل همه مجوزهای قانونی اما شورای عالی معماری و شهرسازی با اجرای این پروژه مخالفت کرده است.
رئیس شورای شهر گرگان ادامه داد: در حالیکه چند شهر در استان مازندران و گیلان در حال حاضر از تله کابین بهره مند و چند شهردیگر هم مشغول احداث و گرفتن مجوز هستند؛ اما به دلایل واهی جلوی احداث پروژه تله کابین گرگان را گرفته اند.
به گزارش ایرنا، احداث پروژه تله کابین ناهارخوران گرگان با ساخت سه ایستگاه و به طول سه هزار و ۱۰۰ متر با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از جمله پروژه های ترسیم شده برای این شهرستان است که اجرای آن به سبب برخی ابهامات از سوی محیط زیست متوقف شد .

رئیس شورای شهر گرگان: مخالفت‌ها با احداث تله کابین ناهارخوران غیرفنی است


 شهردار گرگان هم در این همایش گفت : ۵۶۴ پاکبان وظیفه نظافت و پاکیزگی مرکز استان گلستان را برخوردار هستند و تلاش داریم تا با مکانیزه کردن خدمات زحمات و آسیب های احتمالی به پاکبانان کاهش یابد.
محمدرضا سبطی افزود : برای داشتن شهری پاکیزه تر باید شعار "هر شهروند یک پاکبان" را در گرگان محقق کنیم تا با مشارکت همه شهروندان بتوانیم شهری در خور شأن اهالی منطقه داشته باشیم.
به گزارش ایرنا ، گرگان با ۱۴۰ هزار واحد مسکونی  ۲۷۵۰ صندوق زباله دارد که جمع‌آوری و انتقال دهها تن زباله آن توسط پیمانکاران بخش خصوصی انجام می شود.

برخی گفته‌ها حاکیست مجموع زباله تولیدی شهر گرگان ۲۵۰ تن است رقمی که کارشناسان آن را خیلی بیشتر می‌دانند. 

گرگان با ۳۵۰ هزار نفر دومین شهر پرجمعیت شمال کشور است که با وجود برخورداری از بسیاری از خدمات شهری و زیر ساخت های ارتباطی، با مشکلات و تنگناهای متعددی همچون کمبود فضای سبز، ترافیک شهری و حاشیه نشینی مواجه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha