طرح استعدادیابی فوتبال دختران در اردبیل با شرکت ۸۰ فوتبالیست برگزار شد

اردبیل - ایرنا - طرح استعدادیابی فوتبال دختران استان اردبیل با شرکت ۸۰ فوتبالیست و با حضور سرمربی تیم ملی بزرگسالان و نوجوانان در اردبیل برگزار شد.

نایب رئیس هیات فوتبال استان اردبیل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طبق تقویم ورزشی فدراسیون، طرح استعدادیابی فوتبال دختران با حضور "مریم آزمون" سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال و "شادی مهینی" سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان نوجوان کشورمان در ورزشگاه ورزشی کارگران اردبیل برگزار شد.

آیناز غیایی مقدم گفت: این طرح در رده سنی جوانان و نوجوانان (۱۲ الی ۱۶ سال)  به مدت ۲ روز با شرکت دختران فوتبالیست از تمامی شهرستان‌های استان در اردبیل برگزار شد.

وی اظهار کرد: ۴۰ نفر در رده سنی جوانان و ۴۰ نفر هم در رده سنی نوجوانان در طرح استعدادیابی فوتبال دختران استان شرکت کردند.

نایب رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: در هر رده سنی سه فوتبالیست با استعداد از استان اردبیل انتخاب شدند که به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان کشورمان دعوت خواهند شد.

غیایی مقدم با اشاره به حضور فوتبالیست‌های انتخابی استان اردبیل به همراه فوتبالیست‌های منتخب سایر استان‌ها در اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان کشورمان در آینده نزدیک، اضافه کرد: این فوتبالیست‌ها در صورت انتخاب در مرحله کشوری به عنوان اعضای تیم ملی ایران در مسابقات بازی‌های آسیایی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: این طرح استعدادیابی با همکاری فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و هیات فوتبال استان اردبیل و با اسپانسری کلینیک پوست و موی شقایق اجرا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha