۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۳۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84793087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفاهم‌نامه حل اختلافات مالیاتی با اصناف کردستان منعقد شد

سنندج-ایرنا- مدیرکل امور مالیاتی کردستان گفت: تفاهم­‌نامه­‌ای با اتاق اصناف استان در راستای تبیین شرایط اختیارات جدید سازمان امور مالیاتی در خصوص تبصره ماده ۱۰۰ و حل اختلاف با مودیان در موضوع تراکنش های بانکی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی فعله گری شامگاه شنبه در  جلسه ای که با حضور اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف استان تشکیل شد، اظهار داشت: براساس این تفاهم‌نامه اتحادیه‌ها و اتاق اصناف موظف می شوند فهرست افرادی را که تاکنون فرم تبصره ماده ۱۰۰ را ثبت نکرده‌اند و نسبت به تعیین ضرایب سود شغلی یا تراکنش‌های بانکی خود اعتراضی دارند، به اداره کل امور مالیاتی استان اعلام کنند.

وی ادامه داد: در طرف مقابل اداره کل امور مالیاتی نیز آمادگی  خود را برای رفع دغدغه ها و ناهماهنگی های موجود  با استفاده از حداکثر اختیارات تفویض شده اعلام می کند. 


مدیرکل امور مالیاتی کردستان افزود: توافق شده برای مودیان خاص که به دلیل مسائل مورد اشاره در بند یک، دارای مالیات غیرمتعارف هستند به طور ویژه اقدام کنیم.

فعله گری یادآور شد: این اداره کل  برای برگزاری جلسات با اصناف  آمادگی کامل دارد و چنانچه هر کدام از اتحادیه‌های صنفی استان دارای مشکلات مالیاتی دیگری غیر از موارد مطروح شده باشند،  می­‌توانند برای برگزاری جلسه ویژه با مدیرکل و یا معاونین  هماهنگی کنند. 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha