تفاهمنامه راه‌اندازی سرای نوآوری شیشه و سرامیک در مشهد منعقد شد

مشهد- ایرنا- تفاهمنامه راه‌اندازی سرای نوآوری "سنگ‌ها، کانی‌ها، شیشه و صنایع مرتبط" میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و گروه کارخانجات مقصود با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد این تفاهمنامه در بازدید رییس دانشگاه آزاد اسلامی با هیات همراه از کارخانجات چینی مقصود مشهد با هدف راه اندازی سرای نوآوری شیشه و سرامیک، ایجاد دانشکده مهارت و کارآفرینی، اجرای طرح پویش اشتغال و تدوین نظام موضوعات صنعت سرامیک، چینی و شیشه در قالب طرح پایش به امضا رسید.

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید گفت: درک شرایط و تغییرات، منجر به تداوم حیات صنعت می شود.

دکتر محمدمهدی طهرانچی افزود: امروز دانشگاه و صنعت سرپا نمی مانند مگر این که دانش و فناوری با هم پیوند داشته باشند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد نظام موضوعات شیشه و سرامیک در قالب طرح پایش و طرح پویش اشتغال در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی اجرایی شود.

پیگیری راه‌اندازی سرای نوآوری با همکاری مشترک ۲ طرف، تخصیص ظرفیت‌های آزمایشگاهی، کارگاهی و نیروی انسانی متخصص و شناسایی و پرورش طرح‌های خلاق و حمایت از کسب و کارهای نوپا در زمینه کانی‌ها و شیشه و فراهم کردن فضا و تجهیز سرای نوآوری به منظور راه‌اندازی شتاب‌دهنده، استقرار واحدهای فناور و فعال‌سازی صنایع تبدیلی با استفاده از توانمندی‌های ۲ طرف و نیز جلب مشارکت سایر کارخانه های مرتبط استان از سایر اهداف این تفاهمنامه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha