۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲
کد خبر: 84793378
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برق هشت دستگاه اجرایی پرمصرف استان مرکزی قطع شد

۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲
کد خبر: 84793378
برق هشت دستگاه اجرایی پرمصرف استان مرکزی قطع شد

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: برق هشت دستگاه اجرایی پرمصرف این استان قطع شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، «محمود محمودی» افزود: مدیریت مصرف برق تا پایان شهریور ادامه دارد و تامین برق کشور بسیار حساس است که مدیریت مصرف برق و همیاری همگانی در این راستا امری ضروری است.

وی بیان کرد: در این راستا مانور رصد مصرف برق ادارات برگزار شد و برق اداراتی که بیش از الگوی مشخص شده مصرف داشته باشند، قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: پایداری شبکه برق اولویت صنعت برق است و از تمام ظرفیت‌ها برای مدیریت و پایداری شبکه برق در ایام پیک بار استفاده می‌شود.

محمودی بابیان اینکه تغییر ساعت کاری ادارات باعث صرفه جویی حداقل ۱۷ مگاوات در مصرف برق استان اظهار داشت:تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان مرکزی باید مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیراداری به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند در غیر این صورت با قطع برق مواجه می‌شوند.

وی گفت:سامانه‌های سرمایشی تمام اداراتی که با تلاش کارشناسان این شرکت، مجهز به کنتور فهام شده‌اند نیز در صورت افزایش بار شبکه، از راه دور پس از اخطار، قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اضافه کرد: وجود مولدهای اضطراری تامین برق در مراکز حساس و حیاتی آسیب پذیری‌ها را کاهش می‌دهد و ضرورتی جدی است.

محمودی عنوان کرد: با هماهنگی انجام شده با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تامین سوخت مولدهای اضطراری محدودیتی ندارد و همه دستگاه ها به ویژه مراکز حساس و حیاتی خود را مجهز به مولدهای اضطراری دارای کنتور هوشمند کرده‌اند تا در زمان بروز قطع برق، آسیب کمتری ببیند و وقفه‌ای در ارایه خدمت نداشته باشند.

بیش از ۷۷۷ هزار مشترک برق در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha