۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۳
کد خبر: 84795513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم بزرگداشت شهید مدافع امنیت در یزد برگزار شد

۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۳
کد خبر: 84795513
مراسم بزرگداشت شهید مدافع امنیت در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- مراسم بزرگداشت شهید جواد زارعی از شهدای مدافع امنیت روز سه‌شنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد حظیره یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم یکی از کارشناسان مذهبی استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی به اهمیت حفظ امنیت و ضرورت دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی در جامعه با همکاری مردم اشاره کرد.

حجت‌الاسلام سید حسن میررحیمی با بیان اینکه امنیت کشور مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان به خصوص شهدای نیروی انتظامی در مبارزه با سوداگران مرگ است بر ضرورت پاسداشت یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه تاکید کردند.

وی اظهار کرد: شهدای نیروی انتظامی در صف مقدم حفظ اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی به جانفشانی مشغول هستند و باید همه مردم در کنار نیروهای نظامی برای حفظ امنیت وظایف ملی و اسلامی خود را انجام دهند. 

همچنین در این مراسم معنوی که جمعی از خانواده‌های معزز شهیدان حضور داشتند تعدادی از مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به یاد حضرت امام‌حسین (ع) و شهدای کربلا به عزاداری و سوگواری پرداختند.     

به گزارش خبرنگار ایرنا، صبح شنبه هفته جاری در عملیات تعقیب و مراقبت قاچاقچیان مواد افیونی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد، «ستوان دوم جواد زارعی» به شهادت رسید.

ستواندوم جواد زارعی متولد بوانات فارس بود که به همراه خانواده خود شامل همسر و ۲ فرزند ۵ ساله و ۲ ماهه در یزد انجام وظیفه می کرد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha