۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۲
کد خبر: 85323165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره چهار هزار شهید استان یزد و شهدای غزه برگزار شد

یزد- ایرنا- یادواره چهار هزار شهید استان یزد و شهدای غزه روز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه سید محمد آقا برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در فضایی معنوی همراه با سخنرانی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه با تسلیت شهادت حضرت زهرای اطهر (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: ترویج فرهنگ ایثار ضامن شکست دشمن است.

حجت‌الاسلام "علی کریمی " در این مراسم افزود: ملت ایران در سایه فرهنگ ایثار و مقاومت و پیروی از مکتب حضرت امام حسین(ع) و حرکت در مسیر دین موفق به شکست استکبار شد.

وی اظهار کرد: امروز مردم غزه و فلسطین با پیروی از ملت شجاع ایران اسلامی و با الگوگیری از مکتب ایثار و مقاومت شهید سلیمانی و جبهه مقاومت موجب حقارت اسرائیل غاصب شدند.

همچنین در ادامه این مراسم " روح الله خـــــــدابـــــــنــــــده " یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با مرثیه خوانی یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای غزه را گرامی داشت.

"سید محمود حسینی " مسئول هیات رزمندگان اسلام یزد در گفت و گو با ایرنا گفت: این مراسم تا ۲۶ آذرماه از ساعت ۲۰ در حسینیه سید محمد آقا واقع در خیابان انقلاب در یزد ادامه دارد.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha