جهاد تبیین در کنگره ملی شهدای عشایری مورد توجه قرار گرفت

شهرکرد-ایرنا- فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم‌(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش توجه مسوولان به جامعه عشایری و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا به عنوان الگوی برتر از جمله دستاوردهای این کنگره بزرگ است و جهاد تبیین در این کنگره مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، سردار پاسدار علی‌محمد اکبری روز سه‌شنبه در حاشیه اجلاسیه کنگره شهدای عشایری در محل مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد افزود:برگزاری چنین کنگره‌هایی دستاوردهای زیادی برای کشور و جامعه عشایری دارد و علاوه بر افزایش توجه مسوولان به جامعه عشایری و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا به عنوان الگو برتر موجب وحدت اقوام در سایه دین همچون دوران دفاع مقدس می‌شود.

وی تاکید کرد:امروز نیازمند وحدت بیشتر بین اقوام مختلف هستیم و تاکید بر خدمت‌رسانی به مناطق محروم به خصوص مناطق عشایری از جمله دستاوردهای این کنگره بود و مقابله با جنگ نرم دشمن و بحث جهاد تببین نیز در این کنگره مورد تاکید قرار گرفت.

اکبری افزود: در حدود ۶ ماه از تعیین استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری برای برگزاری کنگره بیش از ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور می‌گذرد، در طول این مدت برنامه‌های متعددی اجرا شد.

وی افزود: از ۲ روز گذشته نیز برنامه‌های کنگره آغاز و ۲۹ خرداد شب شعر شهدای عشایر با عنوان فردای ایل برگزار شد و روز گذشته ۳۰ خرداد نیز یادواره شهدای مدافع حرم جامعه عشایری با حضور رییس سازمان بسیج کشور و فرمانده نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

اکبری ضمن تشکر و قدردانی از مردم ولایتمدار چهار و محال و بختیاری در استقبال از خانواده شهدای عشایر افزود: گرامی‌داشت نام و یاد شهدا به عنوان الگو برتر ضروری و از تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، کنگره شهدای عشایری کشور روزهای ۲۹ تا ۳۱ خردادماه جاری به میزبانی چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

استان چهارمحال و بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha