۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84795803
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرکرد: پیام کنگره شهدای عشایر برای همه آحاد جامعه تبیین شود

شهرکرد -ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه پیام کنگره ملی ۱۱ هزار شهید عشایری برای همه آحاد مردم تبیین شود، گفت: تنها به برگزاری نشست‌ها و یادواره اکتفا  نشود تا جنگ دشمن و جنگ شناختی دشمن پایدار نشود و اثر گذار نباشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام‌ و المسلمین محمد علی نکونام روز سه‌شنبه در آیین اجلاسیه نخستین کنگره ملی ۱۱هزار شهید جامعه عشایری کشور در مصلای امام‌خمینی(ره)شهرکرد با اشاره به برگزاری اجلاسیه آن افزود: میزبانی برگزاری کنگره ملی شهدا برای استان یک افتخار است و مردم و مسوولان استان تا این لحظه از  تمام توان خود برای برگزاری کنگره استفاده کردند تا شاهد برگزاری این کنگره ملی باشیم.

وی از استقبال خوب مردم و برگزاری برنامه‌های مختلف در این کنگره تقدیر کرد و گفت: در ابتدای این کنگره  از رهنمون‌های حکمیانه و فرمایشات رهبری استفاده کردیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه برگزاری این کنگره و کنگره‌های دیگر در راستای تولید محتواست، افزو: همه این‌ کارها و اقدامات برای آن است که محتوا مورد توجه باشد و نقشه دشمنان خنثی شود و فکر و ذهن جامعه از محتوای فرهنگ ایثار و شهادت  فاصله نگیرد.

نکونام به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای برگزاری اجلاسیه اشاره کرد و افزود:آنچه که امروز در  پی فرمایشات رهبری بیان شد باید توجه شود.

امام جمعه شهرکرد افزود: این نظام محصول ایمان و  عمل صالح  مومنان، عشایر و مجاهدان و تلاشگران است و باید ایمان و عمل صالح تا جایی که می‌توان تقویت شود.

به گفته وی، شهدا با خون مقدس خود نظام را تقویت کردند و نظام محصول ایمان امام و مردم   جامعه است و با تقویت ایمان و عمل صالح در جامعه ، ناپاکی و پلیدی از دامن جامعه  پاک‌ می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در این کنگره و یادواره‌های شهدا نیاز است به بایدها و ضرورت‌های هر مقطع متمرکز شویم، افزود:در این کنگره‌ها باید به سوالاتی از جمله اینکه امروز دشمن به دنبال چیست؟ وظیفه ما چیست؟ دشمن چه می‌خواهد؟ باید در چه عرصه‌های حضور جدی و فعال داشته باشیم ؟پاسخ داده شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: تنها پاسخی که برای این سوال‌ها پیدا می‌شود عمل صالح است که باید توجه کنیم تا پایدارتر باشد.

وی اظهار داشت: پیام این کنگره باید برای همه آحاد جامعه تبیین شود و به فقط به برگزاری نشست‌ها و یادواره اکتفا نشود تا جنگ دشمن و جنگ شناختی دشمن پایدار نشود و اثرگذار نباشد.

به گزارش ایرنا، اجلاسیه نخستین کنگره ملی ۱۱هزار شهید عشایر کشور با حضور سردار سرلشگر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی خانواده شهدای عشایر در مصلای امام خمینی(ره)شهرکرد برگزار شد.

کنگره ملی ۱۱ هزار شهید عشایری کشور به مدن سه روز از ۲۹ تا ۳۱ خردادماه به میزبانی شهرکرد برگزار شد که اجلاسیه پایانی آن روز سه‌شنبه با پخش سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضا کنگره ملی شهدای عشایری اجرا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha