حیدری: فرایند انتخابات فدراسیون فوتبال امروز اعلام می‌شود/ ماجدی تصمیمی برای حضور در انتخابات نگرفته است

تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: طبق قانون ۷۰ روز مانده به مجمع انتخاباتی، دستورالعمل‌ها و فرایند مربوطه از سوی فدراسیون و دبیرکل اعلام خواهد شد که این کار امروز نهایی می‌شود.

به گزارش ایرنا، طهمورث حیدری امروز (سه‌شنبه) در گفت و گویی با اشاره به انتخابات پیش‌روی فدراسیون فوتبال افزود: هشتم شهریورماه روز سرنوشت‌سازی برای فوتبال ایران است و امیدواریم اتفاقات خوبی رقم خورد. تکلیف فدراسیون فوتبال در این روز مشخص خواهد شد و در مورد نماینده باشگاه‌ها نیز تصمیم‌گیری خواهد شد. 

او در خصوص حضور میرشاد ماجدی در انتخابات فدارسیون فوتبال، گفت:‌ تا امروز که در این خصوص صحبتی نشده اما اگر بخواهد در انتخابات حضور داشته باشد باید استعفا بدهد و این مساله در روزهای آینده مشخص می‌شود.

حیدری در مورد رایزنی با هیات‌های استانی و اعضای مجمع برای اخذ رای تاکید کرد: بدون شک باید تعامل و رایزنی صورت گیرد چرا که اعضای مجمع باید بهترین گزینه را انتخاب کنند و این نیازمند اطلاع، آگاهی و بررسی است. مجمع بالاترین رکن فدراسیون است و تصمیم درست آنان فوتبال را به آرامش می‌رساند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص شهره موسوی نیز توضیح داد: متاسفانه مشکلی برای او به وجود آمد که در جریان هستید اما حضور او هنوز با مشکل قانونی مواجه نشده اما اگر محکومیت کیفری علیه او صادر شود وارد بحث دیگری خواهیم شد. در این مدت هم هر زمان که نیاز بود و از او خواستیم، از طریق مراجع قانونی رایزنی‌های لازم صورت گرفت و به صورت آنلاین در جلسه شرکت کرد.

وی در خصوص اینکه امور مربوط به فوتبال بانوان، چگونه پیش می‌رود، افزود: کمیته بانوان با حضور دبیر کل و سرپرست فدراسیون فوتبال کارها را پیش می‌برند و با تلاش‌هایی که صورت گرفت مشکلی در این خصوص نداریم و همه کارها طبق برنامه در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha