کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور یک روز تاریخی برای چهارمحال و بختیاری است

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با تقدیر از برگزاری کنگره شهدا گفت: برگزاری کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی این استان یک روز تاریخی برای استان به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز سه‌شنبه در اجلاسیه کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد تاکید کرد: تقدیم 2 هزار و ۴۴۰ شهید و رشادت‌های تیپ مستقل ۴۴ قمربنی‌هاشم (ع) از افتخارات این استان در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: بسیاری از فرماندهان جنگ تحمیلی تاکید داشتند که در عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس، تیپ مستقل ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) در چپ و راست آنان حضور داشته باشد.

حیدری تصریح کرد: جمهوری اسلامی خدمات زیادی برای چهارمحال و بختیاری انجام داده اما این استان هنوز از محرومیت رنج می‌برد و از نظر بیکاری رتبه دو کشور است.

وی یادآور شد: نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و بسیج برای محرومیت‌زدایی از چهارمحال و بختیاری به این استان آماده شده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دولت سیزدهم برای زدودن محرومیت از چهره چهارمحال و بختیاری تلاش می‌کند و در این راستا قرارگاه سازندگی امام حسن (ع) وارد میدان شده است.

حیدری تاکید کرد: ارائه خدمات به نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری با شعار «به ازای هر شهید یک خدمت» در دستور کار قرار دارد و مردم باید شیرینی مدیریت جهادی را در این استان بچشند.

به گزارش ایرنا، نخستین کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری از ۲۹ خردادماه جاری به‌مدت سه روز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha