استاندار چهارمحال و بختیاری: سپاه اقدامات ارزشمندی در حوزه سازندگی انجام داده است

شهرکرد -ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه اقدامات ارزشمندی در حوزه سازندگی انجام داده است و مردم شاهد خدمات بی‌منت سپاه و بسیج هستند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم(ع)، غلامعلی حیدری در دیدار با فرمانده و مسوولان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا بر علیه این نهاد انقلابی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچم‌دار مقابله با داعش است و در حقیقت حق زیادی گردن مردم جهان دارد.

به گفته وی، اقدام پارلمان اروپا نشان از عجز و شکست دشمنان در مقابل عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.

به گفته وی، دشمن دنبال آن بود که از موفقیت‌های مهم بعد از انقلاب اسلامی کشور و مردم عزیزمان و نیروهای قهرمان مسلح جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام بگیرد و این اقدام نابخردانه و نسجیده و این تصمیم را، پارلمان اروپا گرفت تا بلکه تفرقه بیندازد و روحیه این شجاعات و عزیزان را تضعیف کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در عرصه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان اظهار داشت:سپاه اقدامات ارزشمندی در حوزه سازندگی انجام داده و گام‌های بلندی در راستای خدمات‌رسانی برداشته و خوشبختانه در استان ما در حوزه‌های مختلف قرارگاه خاتم الانبیاء ورود پیدا کرده و شاهد خدمات‌رسانی در بخش محرومیت‌زدایی هستیم.

حیدری افزود: سپاه و بسیج در هر کجا که محرومیت وجود دارد، داوطلبانه حضور پیدا می‌کنند و مردم ما شاهد خدمات بی‌منت آنها هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز با تشکر از حضور استاندار و معاونان وی و مدیران استانی در سپاه و حمایت اقشار مختلف مردم و مسوولان از فرزندان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای گرانقدری را در این راه تقدیم کردیم و قطعا پای آرمان‌های انقلابمان و پای ارزش‌هایمان ایستاده‌ایم.

سردار علی‌محمد اکبری افزود: گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستیم و کسانی که به دنبال تضعیف جایگاه سپاه بین مردم هستند، بدانند این فرهنگ سپاهی و بسیجی در قلب مردم است و قطع به یقین اقدامات دشمنان تاثیری در کاهش محبوبیت سپاه نخواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha