استاندار ایلام: سوابق اجرایی، درجه فنی و بنیه مالی سه فاکتور انتخاب پیمانکاران باشد

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با تاکید بر واگذاری پروژه ها به افراد دارای اهلیت، گفت: سوابق کاری، درجه فنی و بنیه مالی پیمانکار سه فاکتور مهم و ملاک انتخاب پیمانکاران استان باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز سه شنبه در سومین جلسه شورای فنی استان، بکارگیری نیروهای توانمند، خبره و با تجربه در پروژه ها را ضروری دانست و گفت: این مهم باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد و بصورت مرتب رصد شود.

وی خواستار نظارت دقیق بر اجرای اصول ایمنی در همه پروژه های استان شد و گفت: رعایت ایمنی و صرفه جویی نیز در تمامی پروژه ها لحاظ شود.

استاندار ایلام بر لزوم رعایت ملاحضات ایمنی در تمامی پروژه ها تاکید کرد و گفت: در زمان انعقاد قرارداد لزوم رعایت ایمنی در قیمت پیشنهادی لحاظ می شود که ضرورت دارد پیمانکاران با آن پایبند باشند.

بهرام نیا بیان داشت: هر قدر اصول و مقررات فنی در پروژه ها لحاظ شود، عمر سرمایه گذاری و پروژه ها طولانی می شود که برای تحقق این مهم نظارت بر اجرا و طراحی دقیق و فنی ضرورت دارد.

وی عنوان کرد: بیشترین لطمات و صدمات پروژه‌های استان سال گذشته در بخش ساختمانی بود که تا پایان سال ۱۴۰۱ آمار جدید ارائه شود که اگر این آمار کاهشی باشد مشخص است نظارت ها در این حوزه افزایش یافته است.

خلاقیت در جذب اعتبارات متمرکز مهم ترین ملاک ارزیابی مدیران است 

استاندار ایلام مهم ترین ملاک ارزیابی مدیران را خلاقیت در جذب اعتبارات متمرکز و ملی عنوان کرد و گفت: با خلاقیت و نبوغ مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بصورت مشارکتی بین استانداری و سازمان راهداری و حمل و نقل ۴۰۰ میلیارد تومان در اختیار این حوزه قرار گرفت.

وی در خصوص اسناد خزانه استان نیز گفت: میانگین استان در کشور ۸۳ درصد است و در طول یک ماه باقیمانده ۱۰۷ میلیارد تومان باقیمانده باید جذب شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha