۱ تیر ۱۴۰۱، ۰:۱۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84796691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات ورزش بیماران خاص خوزستان رتبه نخست کشور را کسب کرد

اهواز - ایرنا - هیات ورزش بیماران خاص خوزستان در ارزیابی عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۰ ، به عنوان برترین هیات در بین هیات‌های ورزش بیماران خاص کشور شناخته شد.

جمال فتاحی رییس هیات خوزستان سه شنبه شب با اعلام این خبر به ایرنا اظهار داشت: در این ارزیابی عملکرد هیات‌ ورزش بیماران خاص تهران رتبه دوم و هیات های اصفهان و زنجان مشترکا سوم شدند. 

وی با بیان اینکه خوزستان از قطب‌های اصلی این رشته در کشور است افزود: با این وجود هنوز نقاط ضعفی داریم و تلاش می‌کنیم با ارائه برنامه‌ای منسجم در گسترش و برطرف کردن مشکلات این رشته در خوزستان گام برداریم.

رییس هیات ادامه داد: در این ارزیابی عملکرد، مواردی همچون میزبانی و برگزاری رقابت‌های استانی و کشوری، برگزاری کلاس ‌داوری و مربیگری، تعداد دعوت شدگان به اردوهای تیم‌ ملی و کسب مقام در رقابت‌های کشوری و بین‌المللی مدنظر بوده است.

وی گفت: هیات ورزش بیماران خاص خوزستان در سال‌های ۹۴، ۹۵، ۹۶، ۹۷ و ۹۸ مقام نخست کشور را کسب کرده و این موضوع با تلاش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، هیات‌های شهرستانی، مربیان سازنده و ورزشکاران میسر شده است.

فتاحی گفت: هم اکنون ۲۰ هیات در شهرستان‌های خوزستان فعال بوده و همگی آنها مجهز به امکانات هستند. همچنین ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته به صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت می کنند.

به گزارش ایرنا هیات ورزشی بیماران خاص خوزستان ۶ گروه بیماری را زیر پوشش دارد و هر گروه از بیماران خاص در ۶ رشته ورزشی تنیس روی میز، دارت، شنا، شطرنج، دو و میدانی و پتانک فعالیت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha